Spørgsmål, produktdiskussioner ACANA Dog Puppy Large Breed til store hvalpe
2 svar
2 beskeder
cedric
Hej, angående Acana Heritage Puppy Large Breed foder til store hvalpe kan det generelt gives indtil 18-24 måneders alderen, afhængigt af racens udvikling, især for store racer som Kangal. Det anbefales at følge producentens retningslinjer og veterinærens råd for den bedste fodring. Hvis du finder stykkerne for små, er der ikke nødvendigvis andre størrelsesoptioner i Acana linjen, men du kan vælge at blande med større bidder fra et andet produkt, hvis det er nødvendigt. Venligst konsultér med din dyrlæge for at sikre, at dette er en passende løsning for din hvalp. Med venlig hilsen
1 beskeder
audrey
Hej, jeg har en Cane Corso på 20 måneder, og min dyrlæge anbefalede mig at give ham Puppy-foder indtil slutningen af hans vækstperiode, hvilket er 18/24 måneder for store racer. For størrelsen på foderpillerne er de største i dette mærke dem til store racer. Med venlig hilsen
1 beskeder
raquelle
Hej, jeg har en Bull terrier, der nu er 3 år gammel. Jeg gav hende foderet fra tre måneders alderen, indtil hun nåede 15-20 kg, hvorefter jeg skiftede til Acana heritage sport og agility. Jeg baserede mit skifte på hendes voksenvægt, da jeg skulle skifte foder, fordi jeg, ligesom dig, vidste, hvornår jeg skulle ændre det. Da jeg vidste, at den perfekte voksenvægt var 20 kg, skiftede jeg på det tidspunkt. Håber dette kan hjælpe dig.