Spørgsmål, produktdiskussioner Cat's Best Smart Pellets, vegetabilsk klumpende kattegrus – Ideel til aktive katte eller katte med lang pels
94% kunder
anbefaler dette produkt
11 svar
1 beskeder
mireille
Hej. Jeg stiller dette spørgsmål til Zoomalias team. Jeg vil gerne vide, hvorfor Cat'best Smart Pellets strøelse i 20 L pakker, som jeg har modtaget for nylig, ikke har samme udseende som den, jeg plejer at bestille. Pillerne er for det meste reduceret til småstykker, og endda farven er ikke den samme. Tak på forhånd for dit svar.
2 beskeder
justine
Jeg bekræfter, at jeg har haft det samme problem!! Dyrt for det, det er, og der er ingen interesse længere!!
2 beskeder
benjamin
Hej, jeg havde også en nylig ordre med ringe kvalitet. Meget skuffet, det er mit sidste køb.
2 beskeder
francoise
Jeg kan ikke svare dig, da strøelsen skulle have været leveret som ekspres den 21/12/2022 af TNT, og jeg har ikke modtaget den!!! Bravo TNT! En oplevelse, jeg ikke vil gentage. Synd for mig og for ... ZOOMALIA
559 beskeder
zoomalia
Hej, Francoise_D, vi undskylder meget for denne fejl. Jeg inviterer dig til at kontakte os direkte på "[email protected]", så vi kan tilbyde dig en kompensationsløsning. Jeg ønsker dig en fremragende dag og glædelige helligdage :) Venlig hilsen Marilyn fra Zoomalia
2 beskeder
francoise
Jeg har stadig ikke modtaget min levering, som jeg dog har bestilt som ekspres, der skulle være leveret den 21. december 2022, så jeg kan ikke svare på dette spørgsmål. Men jeg har brugt dette produkt til mine to katte i lang tid med en skovl med store huller.
1 beskeder
elodie
Hej Kan man bruge dette strøelse til en kanin? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, du kan bruge dette strøelse til en kanin.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet