Spørgsmål, produktdiskussioner Vetoquinol Flexadin Plus Kat og Hund under 10kg - Ledskomfort
4 svar
1 beskeder
astrid
Hej, dit billede viser en pakke FLEXADIN til hunde på -10 KG med 30 bidder, men når det er lagt i min kurv, er der angivet 90 bidder. Posens ref:84342 indeholder den 30 ELLER 90 bidder? Det er ikke meget klart.
2 beskeder
ludovic
Hej, min franske bulldog vejer 14 kg 450. Hvilken pose skal jeg tage? Tak for dit svar
2 beskeder
audrey
Hej, helt ærligt havde de 2 hunde, jeg gav dette produkt til, svært ved at spise det. Så jeg skiftede til flexadin men i tabletform. Til stor glæde for hundene, der spiser det som en godbid. Men jeg er enig i, at det bør tjekkes med dyrlægen for en passende dosering til din hund.
2 beskeder
ludovic
Hej til begge to, allerede tak for jeres respektive svar. Jeg glemte at nævne hans alder, han bliver 12 år i januar. Jeg bemærkede hans usædvanlige gangart for nylig, da jeg tog ham ud efter mit arbejde. Det var som om han gik på æggeskaller, og han var bag mig, selvom han normalt er foran. Når han først er blevet varm, går han som normalt. Har I Instagram, så vi kan tale mere enkelt?
1 beskeder
nelly - isabelle
Jeg bruger dette produkt til min kat, som lider af gigt, og dyrlægen anbefalede det til os. Vi laver små kugler med harpagophytum granulat, og det hjælper ham meget. Et meget godt produkt