Hvordan afgiver jeg min bestilling?
1. Du afgiver en ordre på Zoomalia

Gode råd fra teamet
Vælg varer, der er markeret med På lager, og din ordre vil blive afsendt på mindre end 48 timer!
2. Din ordre kontrolleres af vores team

-
Bekræftelse af din ordre og din betalingsmetode -
Venter på at modtage betaling
(kun check og bankoverførsel) -
Identitetskontrol
(bekæmpelse af svindel)
- - Regnskabsafdelingen kontrollerer din ordre og din betalingsmetode. Så snart din ordre er valideret, modtager du en bekræftelsesmail med angivelse af afsendelsesdatoer for din ordre.
- - Ved betaling med check eller bankoverførsel valideres ordrer ved modtagelse af din betaling.
- - I nogle tilfælde vil vores team bede dig om et identitetsbevis. Dette er blot for at kontrollere, at du er ophavsmand til din ordre, og at du ikke har været udsat for svindel.
3. Dine varer skal bestilles hos leverandøren (for varer, der ikke er på lager)

Hvis du vælger varer, som ikke er på lager på bestillingstidspunktet, er vores indkøbsafdeling nødt til at bestille dem hos vores leverandør.
Gode råd fra teamet
Når dine varer er i restordre eller udsolgt, kan du ændre din ordre for at fremskynde forsendelsen. Klik her for at få flere oplysninger!
4. Dine varer er på vej til vores lokaler (for varer, der ikke er på lager)

Når varerne er bestilt hos leverandøren, afventer de modtagelse i vores logistikafdeling. Varerne modtages inden udgangen af den periode, der er angivet i e-mailen med ordrebekræftelsen.
5. Din ordre overdrages til vores logistikafdeling

Når alle varer er på lager, sendes din ordre til logistikafdelingen til klargøring.
6. Din ordre er afsendt

Når ordren er klargjort, overdrages pakken til transportøren. Du modtager en e-mail med bekræftelse på afsendelsen med alle de oplysninger, du skal bruge for at følge din ordre!