Spørgsmål, produktdiskussioner

21 svar
Marie
1 beskeder
marie
Hej, passer model S til en Jack Russell? Tak for din hjælp.
Alexandra
2 beskeder
alexandra
Ja, det ville passe. For min franske bulldog på 10 kg tog jeg størrelse M, og den har plads nok! ;)
Emeline
1 beskeder
emeline
Hej, kan du sige mig, om det vil være passende for en australsk hyrde på 26 kg? Med venlig hilsen.
Laëtitia
1 beskeder
laëtitia
Hej, Hvad er højden i størrelse M fra jorden til sædet for hunden? (Jeg læste, at benene er 22 cm høje, og ryglænet 39 cm, jeg leder efter højden ben + sæde/pude til hunden). Tak for svarene.
ANNICK
1 beskeder
annick
siddende højde er faktisk 21,5 til 22 cm. den er super
Alexandra
2 beskeder
alexandra
ja, kun er aftagelig, kun puden.
Assia
1 beskeder
assia
HEJ,J'ai un golden retriever de 37 kg, et jeg ville gerne vide, om den anden størrelse, altså 95 CM/39 CM, passer godt til ham. Jeg har ikke set noget svar vedrørende Sandras Labrador. Sandra, hvis du har købt den, hvad synes du om den? Tak.
Marie pascale
1 beskeder
marie pascale
Beklager, jeg har ikke modtaget min endnu. Jeg har en golden på 40KG,
Laura
1 beskeder
laura
Selv med den største størrelse er det lidt stramt for en hund på 30 kg. Den er ikke bred nok.
Sandra
3 beskeder
sandra
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til min voksne labrador på 36 kg?
Tak for dit svar
Sylvie
1 beskeder
sylvie
Jeg tog størrelsen small, lige den rette for mine 2 dværgkaniner. Egnet til en lille hund.
SANDRA
1 beskeder
sandra
God aften, for din Labrador på 36 kg skal du vælge den store størrelse. Den er fantastisk, med en kvalitetsfinish og et utroligt design. En lille ulempe er, at puden er for flad. Jeg har fået lavet en tykkere pude på nettet.
DIDIER
2 beskeder
didier
Hej, jeg er bange for, at selv med den største størrelse vil din labrador sidde trangt. Jeg har selv valgt den store størrelse til min hund Cheyenne, der vejer 25 kg, og det er lige tilpas.
JEREMIE
1 beskeder
jeremie
JEG har selv en labrador, jeg tog den største model, det passer perfekt, han er fantastisk, og han nyder det venligst
Nicole
1 beskeder
nicole
passer på ZOLIA DITA hundesofaen i størrelse S til en SHIH TZU
PHILIPPE
6 beskeder
philippe
Hej Nicole D! Jeg kender ikke størrelsen på din firbenede ven, men for at give dig en præcis idé om denne sofa, måler min lille Yorkshire præcis 40 cm fra næse til hale, og den indvendige dimension af sofaen er 50 cm. Under alle omstændigheder er den af god kvalitet, og min lille Lydie har straks taget den til sig. Modtaget til tiden og godt emballeret. Zoovenlig hilsen.
PHILIPPE
6 beskeder
philippe
Oups !... Jeg glemte: "jeg tog den lille version"
CHRISTINE
2 beskeder
christine
Hej. Ja. Det er ret stort. Jeg har en coton de Tuléar. Og for ham passer det.
DIDIER
2 beskeder
didier
Hej Nicole, det afhænger helt af størrelsen på din hund. For størrelse S er det for lille til en Cocker. Ellers er denne sofa af meget god kvalitet.
jean-paul
1 beskeder
jean-paul
for en Weimaraner er det godt tak med venlig hilsen
PHILIPPE
6 beskeder
philippe
Jeg tog "small" versionen, og for en braque tror jeg, at det vil blive trangt.
Quentin
1 beskeder
quentin
Jeg tror, det vil være snævert. Braque er ret lange hunde

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre