Spørgsmål, produktdiskussioner Sammenklappelig niche til Hunde ZOLIA Elory - Flere størrelser tilgængelige
96% kunder
anbefaler dette produkt
20 svar
1 beskeder
hugo
Hej, er stelene aftagelige, så man kan vaske betrækket i maskine? Tak for din tilbagevendelse!
3 beskeder
valerie
Hej, Er det muligt at løfte hundehuset med en hund indeni, der vejer 23 kilo, for at placere det i bilen, da min hund lider af gigt og ikke længere kan komme ind i bilen? Tak for dit svar.
2 beskeder
jean-pierre
GodaftenJeg tror ikke, at basen er tilstrækkelig stiv.Har du overvejet en rampe for at hjælpe din hund eller en fuld sele, dvs. til både for- og bagben for at hjælpe den.
1 beskeder
severine
Hej, nej det er ikke muligt, siderne der klikker ind falder af
1 beskeder
sonia
Det er bedst at lægge buret i bagagerummet først og derefter lægge hunden ind. Dels for dens komfort, da bunden er blød, og du risikerer at såre den, og dels fordi buret ikke ville kunne holde til det. Åbningerne er store nok, så du vil ikke have problemer med at bære og lægge hunden i buret, når det er placeret i bagagerummet. Med venlig hilsen.
1 beskeder
patricia
HejKan den foldbare kennel bruges i bilen, og har den sikkerhedsfastgørelser, så den kan sikres?
1 beskeder
monica
God aften, ja hun kan tage bilen, men der er ingen stropper til at sikre.
1 beskeder
valerie
Hej ja hun kan køre med os i bilen, hun er i bagagerummet, men har ingen fastgørelse
1 beskeder
emmanuelle
Hej nej, hun er ikke fastgjort, du kan bare placere hende på bagsædet
2 beskeder
sandrine
Godaften ja, nichen er meget praktisk i bilen og stabil, men der er ingen fastgørelse beregnet til at sætte et sikkerhedssele. Men min hund er derinde på hver rejse, og det bevæger sig ikke, og perfekt til opbevaring.
1 beskeder
agathe
Hej, hun har ingen vedhæftninger. For at forhindre, at hun bevæger sig, placerer vi håndtaget rundt om nakkestøtten, hvilket holder buret på plads.
1 beskeder
sylvie
God aften, svar: Samme som Agathe, jeg sætter hanken rundt om nakkestøtten og ingen problemer.
1 beskeder
caroline
Hej Kennelen har ingen specifik fastgørelse til at forankre den til bilen. Personligt har jeg valgt en stor størrelse for at rumme min hund på 40 kg, og med størrelsen justerer den sig selv i bagagerummet. Jeg håber, jeg har besvaret dit spørgsmål
1 beskeder
sylvie
MEGET TILFREDS MED MIT KØB!
2 beskeder
denis
Nichen er også velegnet til transport i bil... passer i en bagagerum afhængigt af bagagerummets og nichens dimension. Den har ikke nogen fastgørelsesanordninger. Cdt
2 beskeder
alexia
Buret i en størrelse på 80 cm giver mulighed for at placere det på bagsædet. Det er derefter fastgjort med forsædet, jeg fastgør det ikke
4 beskeder
cecile
Jeg tror ikke, den ville bevæge sig mellem sæderne. Fantastisk produkt, efter 10 måneder og 25 kg, bruger jeg den til natten.
1 beskeder
régine
Hej, er det velegnet til at transportere en kat?