En præcisering af min ordre

Michael
1 beskeder
michael
Ordre nummer AP2325889954 [email protected] Jeg har valgt en skål som gave, men jeg kunne ikke vælge størrelsen, så vær venlig at give mig størrelsen til kat, hvis der er størrelser til kat, vælg den største men til en kat. Tak
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, jeg har lige afgivet en ordre, men jeg har ikke modtaget nogen bekræftelsesmail
Zoomalia
571 beskeder
zoomalia
Hej Isabelle,Jeg følger op på din kommentar.Før at hjælpe dig bedst muligt, vil jeg opfordre dig til at kontakte os via formularerne tilgængelige på din kundekonto.Du skal blot klikke på "Kundeservice", fanen "Kontakt os".Jeg står til din rådighed og ønsker dig en god dag.Coralie fra Zoomalia
josette
3 beskeder
josette
Hej, kan du fremskynde denne levering, der er bestilt siden 6. april
Christiane
1 beskeder
christiane
Jeg skal lave en overførsel til dig. Jeg kunne ikke notere alle dine bankoplysninger. Hvordan kan jeg få dem? Christiane Coste
Zoomalia
571 beskeder
zoomalia
Hej Christiane, Jeg inviterer dig til at kontakte vores kundeservice, så vi kan give dig de nødvendige oplysninger til din betaling. Du skal blot klikke på "Kundeservice", sektionen "Kontakt os". Vi lytter til dig, Coralie fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre