Kontakt kundeservice
32 svar
3 beskeder
coralie
Hej Marie, Du kan kontakte vores kundeservice pr. mail ved at bruge formularen tilgængelig under "Min konto", "Kundeservice". Det er også muligt at kontakte os på 05 54 54 00 24 (gratis nummer + prisen for et opkald). Jeg ønsker dig en god dag. Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
nicole
Jeg har bestilt fugleburet med møblet til 113 €, men jeg kan ikke se det på min konto.
1 beskeder
daniel
Jeg har bestilt et AKVARIUM, men jeg kan ikke se det på min konto.
559 beskeder
zoomalia
Hej, Jeg inviterer dig til direkte at kontakte vores kundeservice fra dit kundeserviceområde eller via telefon 0554540024. Ha' en god dag, Hélène fra Zoomalia
1 beskeder
annie
Hej, jeg afgav en bestilling sidste lørdag, jeg har betalt via bankoverførsel og nu er det tirsdag aften, og ordren er stadig i venteposition? Og beløbet er blevet trukket fra min bankkonto? Tak for at oplyse mig
559 beskeder
zoomalia
Hej Annie,Jeg inviterer dig til at foretage en klage fra din kundeportal eller ved at kontakte os på 0554540024. Dog kan en ordre via bankoverførsel tage op til 72 timer for at blive godkendt. Jeg er til rådighed for yderligere spørgsmål og ønsker dig en god dag,Hélène fra Zoomalia
1 beskeder
morgane
Hej, jeg tillader mig at kontakte jer, fordi jeg skulle have modtaget min ordre i dag hjemme, og jeg kan se, at jeg får den leveret en time væk fra mig! Hvad skal jeg gøre?
559 beskeder
zoomalia
Hej Dounia, Vi inviterer dig med hensyn til dette spørgsmål til at indgive en klage fra din kundekonto eller kontakte os på 0554540024. Hav en god dag, Hélène fra Zoomalia
1 beskeder
danielle
Jeg ville betale min ordre 35733140 fra 10/12/2024 via bankoverførsel i går (hvilket allerede var en fejl), og jeg glemte desværre at angive dette ordrenummer. I skulle gerne have modtaget denne overførsel på 23,97 euro. Jeg håber, I kan finde den.
559 beskeder
zoomalia
Hej Danielle, For at få styr på situationen har jeg lige kontaktet dig direkte fra din kundeportal. Hav en god dag, Coralie fra Zoomalia
3 beskeder
evelyne
Jeg foretog en bestilling den 14. januar 2025. Jeg har lige ringet til kundeservice, og jeg fik at vide, at ordren var blokeret, fordi jeg havde stillet et spørgsmål efter en rabatkode og ikke havde svaret på spørgsmålet. Men den 15. januar blev min bestilling debiteret? Heldigvis ringede jeg og personen sendte straks en e-mail, så min pakke kunne sendes med det samme. Det er virkelig ikke seriøst overhovedet. Oveni at vi aldrig har nogen rabatkoder, har vi højere leveringsgebyrer end andre steder, det begynder at blive meget alligevel. Jeg tænker på at skifte leverandør. Men tak til den person, jeg talte med i morges, som fjernede blokeringen af min bestilling til forsendelse. Evelyne
1 beskeder
anissa
Jeg ønsker at returnere en ordre, men jeg kan ikke komme i kontakt med jer; kan I gøre det nødvendige? På forhånd tak. Anissa
559 beskeder
zoomalia
Hej Anissa, Jeg er ked af det, men jeg kan ikke behandle denne anmodning fra forummet. For at returnere en vare skal du åbne en klage via de dedikerede formularer på vores hjemmeside. Ellers kan fortrydelsesformularen downloades direkte fra din kundekonto. Jeg er tilgængelig, hvis du har brug for hjælp. Hav en god dag, Coralie fra Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Claudine,For at kontakte os, inviterer vi dig til at bruge kontaktformularerne, der er tilgængelige direkte på vores hjemmeside. Du kan få adgang til dem ved at gå ind i fanen "Min konto" og derefter "Kundeservice".Vi står til rådighed for alle spørgsmål.Coralie fra Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Romain, For at kontakte os, inviterer vi dig til at bruge kontaktformularerne, der er tilgængelige direkte på vores hjemmeside. Du kan få adgang til dem ved at gå til fanen "Min konto", derefter "Kundeservice". Det professionelle telefonnummer vises også på hjemmesiden, hvis du foretrækker at kontakte os via dette middel. Vi står til rådighed for spørgsmål. God dag, Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
candy
Hej, jeg afgav min ordre den 5. februar, og jeg har ikke modtaget min pakke. Jeg vil gerne have mine penge tilbage, tak. Med venlig hilsen Mme Devaux
559 beskeder
zoomalia
Hej Candy, jeg er ked af denne situation. Jeg opfordrer dig til at kontakte vores kundeservice, så vi sammen kan tjekke status for din ordre og finde en løsning. Du kan kontakte os via kontaktformularerne tilgængelige på vores hjemmeside. Vi ses snart, Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
floriane
Hej, jeg har modtaget min pakke, men kassen er fuldstændig revet op
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg vil gerne vide, om det er muligt at bruge alle mine loyalitetspoint på måltider til katte i et dyrehjem. Jeg ser frem til dit svar.
559 beskeder
zoomalia
Hej Nathalie, Ja, det er helt muligt at bruge dine loyalitetspoint på måltider til katte i krisecentre. For at gøre det skal du først validere en bestilling ved at købe en vare. Derefter vil du have mulighed for at tilføje dine loyalitetsgaver, inklusive måltider. Hvis du har brug for hjælp til at udføre denne proces, er du velkommen til at vende tilbage til os. Vi ses snart, Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
martine
Hej, jeg bestilte den 5. februar 2025 kroketter til min kat samt nogle små simreretter Hills 24 x 82g. Jeg har brugt nogle dåser pate, og jeg opdagede, at emballagen var infesteret med små kryb. Det er unødvendigt at sige, at jeg smed det hele ud, da det ikke kunne komme på tale at give inficerede dåser til mit dyr. Jeg tog naturligvis billeder, før jeg smed det hele væk, og jeg har dem til rådighed for dig. Jeg har også informeret min dyrlæge om det. Jeg præciserer dog, at jeg altid har været meget tilfreds med mine bestillinger hos Zoomalia, men denne gang blev det min lille kat, der måtte bøde for det. Jeg afventer dit svar.
559 beskeder
zoomalia
Hej Martine,Jeg er ked af den oplevelse, du har haft med dåserne af pate. For at analysere situationen mere detaljeret og finde en løsning, inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice, som kan give dig den nødvendige assistance. Tak for din forståelse, og jeg er til rådighed for eventuelle andre spørgsmål.Coralie fra Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej, Som vi talte i telefonen, inviterer jeg dig til at kontakte os igen, hvis der opstår problemer. Vi er her for at hjælpe. Coralie fra Zoomalia

2 beskeder
estelle
Hej, for nylig annullerede jeg en ordre. Og beløbet på 17,98 € blev alligevel trukket fra min konto. Jeg har brug for at få det tilbagebetalt, da annulleringen blev gennemført.

2 beskeder
estelle
Hej, For nylig annullerede jeg en ordre, der blev godkendt. Dog har I trukket beløbet 17,98€ fra mig. Jeg ønsker at få refunderet dette beløb hurtigst muligt.
2 beskeder
ysaline
Hej, jeg har forsøgt at bruge mine loyalitetspoint i gavebutikken, men der vises ingenting i min indkøbskurv, og hjemmesiden siger, at den er tom. Jeg kan ikke bruge mine point.
1 beskeder
stef
Jeg har annulleret en ordre og har ventet over 72 timer på refusionen. Hvor bliver mine penge af?
2 beskeder
monique
Hej, jeg har foretaget en bankoverførsel til din konto den 2. maj, og nu er det den 4. maj, og min ordre er stadig ikke behandlet. Måske er det fordi vi er midt i en lang weekend med helligdage...M.FALLON
3 beskeder
nadia
Jeg bestilte lørdag med 9,90€ fragt, og tirsdag har jeg stadig ikke fået foder
1 beskeder
katia
Hej, Halvdelen af min ordre manglede. Jeg har lavet en kundeserviceanmodning, men har ikke fået nogen svar. Jeg har forsøgt at ringe hele dagen, men uden at få fat i nogen. Jeg tog til butikken, men de sagde, at de ikke kunne gøre noget. Skal jeg tage til hovedkontoret i Saint Geours for at få et svar? Tak.
5 beskeder
patricia
Fru Jeg blev ringet op af jeres service vedrørende et gavekort på 10 euro angående et problem og gyldigt i 3 måneder. Jeg har aldrig modtaget det og ønsker snart at bestille og benytte det; ellers vil jeg gøre som sidst og finde et andet sted, for løfterne bliver ikke holdt. Venlig hilsen
5 beskeder
patricia
Kære DameEfter et opkald fra dine tjenester skulle jeg modtage en gavecheck på 10 euro vedrørende et problem med en ordre og har ikke modtaget noget. Jeg skal genbestille og ønsker at bruge denne, ellers vil jeg bestille fra et andet websted, hvis løftet ikke bliver holdt. Med venlig hilsen
5 beskeder
patricia
Kære frueEfter et opkald fra jeres service skulle jeg modtage en købsbevis på 10e angående et problem med en ordre, og jeg har intet modtaget. Jeg er nødt til at genbestille og vil gerne bruge det, ellers vil jeg bestille på en anden hjemmeside, hvis løftet ikke holdes.Venlig hilsen