Spørgsmål, produktdiskussioner Fleksibel siddepind i stof
3 svar
1 beskeder
belinda
Hej, jeg kan ikke få produktet til at sidde fast på tremmerne af min bur (Zolia Keiko). Det drejer i luften, og et lille skub får det til at falde. Det er sikkert, at det ikke vil holde med 2 rotter på det. Kunne mit produkt være defekt? Desuden er det synligt beskadiget på den ene af de to sider.
1 beskeder
genevieve
Ja, hvis det drejer i det tomme rum, er det defekt! Disse fleksible siddepinde er egnede til små papegøjer, maksimalt størrelse amazone. Med tiden løsner de sig fra plastikenden. Nogle gange er nogle meget dårligt limet og løsner sig hurtigt! Men man kan lime dem igen, og det holder! Jeg bruger dem stadig, og når de er limet igen, forlænger det deres levetid betydeligt! Amazonen kan godt lide at sidde der!
1 beskeder
sarah
Godaften, jeg forstår ikke tilbuddet. Er .15 øre 60 for 2 eller 3? Der står ×2, men burde det ikke være 10 øre 40, hvis det kun er for 2? Jeg forstår det ikke. Og vil det være passende til en koreansk egern? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er faktisk et sæt med 3 siddepinde, og vi takker dig for at have informeret os om denne fejl. Denne siddepind er ikke designet til egern, men bør være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet