Hønsehus
1 svar
1 beskeder
sylvain
Hejsa, jeg har købt et hønsehus, men der er en defekt del... Jeg har sendt en besked via min kundekonto... Uden svar har jeg rykket for det, og de siger at jeg ikke har svaret på deres svar... men jeg har ikke modtaget noget... Hvordan gør jeg ???? Tak, Sylvain
559 beskeder
zoomalia
Hej Sylvain,Jeg er ked af denne situation.Vores team svarer på alle beskeder, der sendes via kontaktformularerne tilgængelige på vores hjemmeside. Behandlingstiden er 48 arbejdstimer.Hvis du ikke har modtaget et svar, er det muligt, at du har svaret på en automatisk e-mail, i så fald modtager vi desværre ikke din besked. Jeg vil opfordre dig til at kontrollere den kanal, du brugte.I tilfælde af tvivl, er du velkommen til at kontakte os igen via kontaktformular fra din kundekonto. Der finder du også vores telefonnummer, hvis du foretrækker at tale i telefon.Vi står til din rådighed,Coralie fra Zoomalia