Hønsehus

Sylvain
1 beskeder
sylvain
Hejsa, jeg har købt et hønsehus, men der er en defekt del... Jeg har sendt en besked via min kundekonto... Uden svar har jeg rykket for det, og de siger at jeg ikke har svaret på deres svar... men jeg har ikke modtaget noget... Hvordan gør jeg ???? Tak, Sylvain
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Sylvain,Jeg er ked af denne situation.Vores team svarer på alle beskeder, der sendes via kontaktformularerne tilgængelige på vores hjemmeside. Behandlingstiden er 48 arbejdstimer.Hvis du ikke har modtaget et svar, er det muligt, at du har svaret på en automatisk e-mail, i så fald modtager vi desværre ikke din besked. Jeg vil opfordre dig til at kontrollere den kanal, du brugte.I tilfælde af tvivl, er du velkommen til at kontakte os igen via kontaktformular fra din kundekonto. Der finder du også vores telefonnummer, hvis du foretrækker at tale i telefon.Vi står til din rådighed,Coralie fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre