Forberedelsen til ankomsten af en golden retriever hvalp
Intet svar
8 beskeder
coralie
Hej! Vi skal adoptere en golden retriever, der ankommer midt i september, og vi har brug for nogle råd til at forberede os bedst muligt til dens ankomst! For det første, har I nogen idé om, hvordan man kan beskytte de elektriske ledninger og især stikdåserne (til ledningerne tænker jeg at bruge en slags kappe), men med hensyn til stikdåserne, især de trekantede, ved jeg ikke, hvordan jeg skal beskytte dem? Jeg kan ikke fjerne dem eller forhindre hundens adgang, huset er i to etager, hunden vil være i stueetagen, men det er ét stort rum (en stor stue med åbent køkken). Har I en barriere at anbefale for at forhindre hunden i at gå op på første sal? Hvis muligt, noget der ikke beskadiger væggen og trappen (som er i træ), jeg ved, at hunden kan beskadige mange ting i huset, så jeg vil vælge udstyr, der forhindrer yderligere skader! Jeg undrer mig også over, hvilken størrelse kurv jeg skal tage, skal jeg tage en stor fra starten eller først en mindre? Hvad ville efter jeres mening være den rigtige størrelse til en golden retriever? Det samme gælder transportkassen, jeg er ikke helt sikker på, hvordan jeg skal vælge den, så hvis I har nogle råd, ville det være værdsat. Endelig er alle jeres råd om at forberede bedst muligt til hvalpens ankomst i familien velkomne, så tøv ikke med at dele! Vi har taget en træningskursus hos Esprit Dog for at forberede os bedst muligt!