Spørgsmål, produktdiskussioner Hundehovedtøj HALTI - 2 farver tilgængelige
36 svar
2 beskeder
david
Hej, jeg vil gerne vide størrelsen for min rottweiler, 52 kg og 28 cm fra snude til hale, på forhånd tak!
1 beskeder
guillaume
Jeg har ingen idé, jeg ved bare, at det er stort i størrelsen. Jeg blev nødt til at købe en mindre en, for at undgå at skade dens næse på grund af gnidningen fra det for store grime. Og alligevel havde jeg taget den størrelse, som producenten angav.
3 beskeder
flora
Hej, Hvilken størrelse ville du anbefale til en tysk hyrdehund i god form, 8 måneder og gode 40 kilo? (Jeg ser måske størrelse 3 eller 4) En andet spørgsmål er, at han er reaktiv (vi arbejder på det), og jeg er bange for, at det kan være farligt for ham. Derfor tænker jeg på at bruge det som et supplement til bare at trække hans hoved blidt hen imod mig. Er det kompatibelt? Tak
1 beskeder
léa
Hej,Personligt har jeg købt størrelse 4 til min Malinois, det er også en stor størrelse (omkring 40 kg).Jeg bruger det næsten hver gang vi går ud, og jeg sætter det på hans sele, og det fungerer super godt, han trækker ikke længere når han har sit hovedtøj på.Håber jeg har hjulpet dig, god dag
3 beskeder
flora
Hej Léa,Ja, det hjælper mig meget. Mange tak.
3 beskeder
flora
købt til en reaktiv hund, prøvet en gang med "hundetræner", som havde anbefalet det meget, meget farligt, min hund kunne få brækket nakken, reaktiviteten er stærkere end denne type værktøj, for farligt, i skabet jeg tør ikke engang videresælge det
1 beskeder
didier
Hej, jeg har en Golden på 3 år, der vejer 40 kg. Hvilken størrelse grime skal jeg tage? Tak
1 beskeder
christelle
Hej til min golden retriever på 44 kg har jeg taget en størrelse 4 (efter at have taget en størrelse 3, som var for lille).
1 beskeder
gaëlle
Hej, trods racehenvisningerne for at estimere størrelsen, er den lille for min 6 måneder gamle border, som er robust og korthåret (ca. 17 kg og 45 cm i skulderhøjde) størrelse 2 er alt for tæt... jeg bliver nødt til at tage størrelse 3 igen...
1 beskeder
aurore
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en golden/labrador på knap 30 kg God dag
1 beskeder
aline
Hej, hvilken størrelse ville være passende for en 2 et halvt år gammel australsk hyrdehund, der vejer 25 kg. Med venlig hilsen
1 beskeder
catherine
Hej, jeg har også en Australian Shepherd, og den ideelle størrelse er størrelse 2.
1 beskeder
baptiste
Hej, jeg har en staff på 9 måneder, som trækker, og jeg vil gerne vide, hvilken størrelse halti jeg skal bestille. Han vejer omkring 25 kg. Tak på forhånd
1 beskeder
laurene
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal tage til min 10 måneder gamle border collie? Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse 2 burde passe til din hund. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
michael
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en cocker spaniel på 3 år? Tak :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen 2 passer til en engelsk cocker. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
salome
Hej, hvilken størrelse skal en jack russel have? 1? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse 1 vil passe. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
colette
Hvilken størrelse skal jeg vælge til min tyske korthåret hund på 3 og et halvt år, der vejer 19 kg. Dens mål er som følger: hals 41/42 cm, næse 27 cm, brystkasse 72 cm. Lige nu har den et kvælende hundehalsbånd med pigge. Den trækker siden fødslen, og det udmatter mig. Jeg er ældre og mangler styrke. HALTI hundehovedrem virker passende. Jeg har allerede en ordre i min indkøbskurv og vil gerne tilføje den. Tak for et hurtigt svar.
2 beskeder
coralie
Er dette produkt egnet til hvalpe? Jeg har en Labradortæve blandet med schæferhund på 3 måneder, der trækker meget i sin snor. Er det en god idé at begynde træning med en sådan type halsbånd? Hvis ja, hvilken størrelse skal jeg vælge? (Hun vejer 10 kg og har en snudecirkel på 21 cm) tak
1 beskeder
juliette
Hvilken størrelse på halti hovedsele skal man købe til en 1-årig hunboxer?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse 4. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
3 beskeder
nadia
Hej min staff har en næsetur på 7 til 8 cm, hvilken størrelse skal jeg købe tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal tage størrelse 2. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia

3 beskeder
noémie
Hej, hvis jeg tager en størrelse, der ikke passer, er det så muligt at returnere produktet og modtage den passende størrelse?
3 beskeder
lisa
Hej, jeg vil gerne vide, om grimen kun er for hunde, der gøer? Kan hunden stadig åbne munden og trække vejret korrekt med den? For en lille tysk pointer, der vejer 21 kg og er 1 år, hvilken vil du anbefale?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Halti-grimen er en træningsgrime til hunde, der trækker i snoren, men den forhindrer ikke hunde i at gø. Den hindrer ikke vejrtrækningen og forhindrer ikke hunden i at drikke. Den giver dig kontrol over hundens hoved, så den ikke kan trække, som den ville med et klassisk halsbånd. For din hund er størrelse 2 eller 3 passende, afhængigt af dens størrelse og om den er en tysk hyrdehund eller en australsk hyrdehund. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
sandra
Hej med hensyn til gøen, anbefaler jeg pet corrector, det er uskadeligt, men aldrig vise dem, at det er "bomben", der laver pchiit'et! Når jeg trykker på den, og hun søger for at finde ud af hvad det er, siger jeg: Nå, hvad er det så?
1 beskeder
chrystelle
Hej, jeg har en staffy og ville gerne vide, hvilken størrelse jeg skulle tage til hende venligst? Tak for dit svar, med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse 2 til din staffie. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
2 beskeder
aurélia
Hej, jeg har en chow chow på 1 år, som trækker enormt meget og bliver uudholdelig. Jeg vil gerne købe en halti, som min dyrlæge har anbefalet. Skal jeg med halti-grimen også bruge et halsbånd og en snor til hunden? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For mere sikkerhed kan du fastgøre det til din hunds halsbånd. Med venlig hilsen Teamet Zoomalia