Spørgsmål, produktdiskussioner
16 svar
1 beskeder
christine
hej, kan jeg installere den i en voliere efter angreb fra en kat? venlig hilsen
1 beskeder
marion
Efter omtrent hvor lang tid skal batterierne skiftes?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Batteriets levetid afhænger af flere faktorer: længden og tilstand af hegnet, tilstedeværelsen af græs. Det er derfor svært at svare på dit spørgsmål. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
catherine
God aften Er dette system også effektivt til hunde med langt hår? Er der en kontakt på kassen (system med batterier)?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette system vil fungere på langhårede hunde, men det kan være lidt mindre effektivt. Det varierer afhængigt af hvert dyrs følsomhed. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
alexandra
God aften, jeg ønsker at installere dette system, men jeg har 10 meter foran mit hus, der skal hegnes ind, og 29 meter bagved huset, hvordan skal jeg gøre det? Er det farligt for mine katte?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, To close the front and the back of the house you need to set up 2 separate fences with 2 posts. The electric fence is not dangerous for cats. Regards, The Zoomalia team
1 beskeder
evelyne
Mit have har mange planter op ad hegnet. Kan det elektriske hegn fungere i dette miljø? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hegnet kan måske fungere (det afhænger af din hegns samlede længde), men vær opmærksom på, at planterne vil reducere hegnet effektivitet betydeligt og vil gulne på grund af elektriciteten. Jeg råder dig til at tilføje isolatorer på dine stolper og føre en hegnstråd (ref 21583) for at undgå kontakt med planterne. https://www.zoomalia.com/animalerie/sac-de-25-isolateurs-annulaire-%C2%AB-compact-%C2%BB-avec-vis-courte-p-8871.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/top-line-plus-fils-de-cloture-p-8705.html Velmenende, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
armelle
Hej,Jeg har allerede et elektrisk hegn (hjemmelavet), som ikke længere virker. Skal jeg købe hele kittet igen, eller kan jeg nøjes med at købe elektrificeringen + tilslutningerne?Jeg har også allerede pæle med isolatorer; er de tilpasselige til jeres kit?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi råder dig til at tage et komplet sæt, dine pløkker bør være passende. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
yann
hej, bare for at høre om energien i joule og om der findes pæle højere end 1m eller 1,20m, da jeg er bekymret for, at det ikke er højt nok til min hund..tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Effekten i joule er 0,7. Pælene solgt med denne vare er 70 cm. Denne vare er designet til hunde og katte. Der burde derfor ikke være noget problem med din hund. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
sonia
Hej, mit terræn (meget stort) er slet ikke indhegnet, kan jeg bruge denne enhed til at forhindre min hund i at løbe væk, eller skal jeg overveje en mere kompleks løsning?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette hegn burde helt sikkert passe til jer. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet