Spørgsmål, produktdiskussioner Honeycomb og nem at rengøre Zolia kattetæppe - 3 forskellige størrelser
95% kunder
anbefaler dette produkt
12 svar
1 beskeder
aurélie
Alt for stiv til en maskine. Badekar eller bruser, eller en vandslange udenfor, hvis du har det.

2 beskeder
valérie
kan man putte den i vaskemaskinen
1 beskeder
fabienne
Personligt, efter at have købt den største model, virker det vanskeligt på grund af størrelsen på tromlen i vaskemaskinen. Men jeg vasker det uden problemer i badekarret.
1 beskeder
ingrid
Personligt renser jeg det med vand fra haveslangen og sprøjter desinficerende middel på først!
4 beskeder
sandrine
Nej! Hårdt plastmateriale. Muligvis brusebad eller haveslange.
1 beskeder
laura
Det er faktisk stift, jeg vasker det også i brusebadet eller med en slange, det er let at rengøre
1 beskeder
sophie
Personligt vasker jeg det i mit badekar med bruseren, og det fungerer rigtig godt; vaskemaskinen vil beskadige det.
1 beskeder
anne
Nej. At tage et brusebad. Det går hurtigt.
1 beskeder
schwede
Det vasker meget let i brusebadet eller badekarret. Jeg har købt det for over 2 år siden, og det har ikke ændret sig.

24 beskeder
christine
Nej, det skal vaskes i badekarret med et desinficerende produkt, for eksempel Sanythol. Skylles grundigt og tørres godt.
1 beskeder
laurie
Nej, jeg vasker det i bruseren og lader det være gennemblødt med et desinficerende produkt.
2 beskeder
laetitia
Er det vandtæt?
1 beskeder
corinne
Vand kan ikke trænge igennem, det er lavet af stiv og tyk plastik, men hvis katten tisser meget på det, kan det muligvis løbe af måtten.