Spørgsmål, produktdiskussioner JULIUS K9 Harnais K9-Power Rose fuchsia

100% kunder

anbefaler dette produkt

10 svar
Séverine
1 beskeder
séverine
Hej, jeg vil gerne have nogle oplysninger om Julius-sele med referencenr. 74261 (pink fuchsia, størrelse 3). Jeg vil gerne vide, om det er en standard Julius K9-sele eller Julius K9 IDC-Power, tak...? Og kan du også fortælle mig, hvilken brystomkreds den svarer til? Jeg har ikke kunnet finde disse oplysninger selv. Tak på forhånd for dine svar!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette er en klassisk Julius K9 sele. Brystomgangen er angivet ved siden af størrelsen. Størrelse 3 svarer til en brystomgang mellem 82 og 118 cm. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
CORALIE
1 beskeder
coralie
Hej, jeg har lige set, at navnene på deres hunde var skrevet på selen på billederne. Er det muligt at gøre det? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er en tjeneste, vi ikke tilbyder, men det er faktisk muligt at tilpasse klistermærkerne ved at gå direkte på Julius K9s hjemmeside. På vores side kan du finde klistermærker med sjove eller originale indskrifter. Linksene findes nederst i produktbeskrivelsen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Julie
1 beskeder
julie
Hej, Vilken størrelse har Stærk Julius-K9-sele, Baby 1/XS: 30–40 cm, fuchsia, som passer til din kat med en halsomkreds på 20 cm, en brystomkreds på 30 cm og en ryg længde på 29 cm? Tak for at svare mig på forhånd, tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne type sele er ikke egnet til en kat, der nemt kan slippe fri fra den. En H-sele anbefales.https://www.zoomalia.com/animalerie/harnais-pour-chat-c-262-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
elisabete
1 beskeder
elisabete
Goddag for en jack russell på 1 år er omkredsen på 48 cm nok for mini-mini størrelsen? tak
Alice
1 beskeder
alice
God aften, min mellemstore spitz har en brystomkreds på 42 cm ved 8 måneder og har opnået sin voksne størrelse. Skal jeg vælge Baby 2 eller mini-mini? Mange tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Baby 2 vil være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre