Spørgsmål, produktdiskussioner
17 svar
1 beskeder
vélia
Hej, jeg vil gerne vide, hvad længden af remmen "om hele halsen" til næsemuslingen er. Tak. Min hund, en hyrdehund kors med en beauceron, har følgende dimensioner: næseomkreds 33 cm, næselængde (omkring fra bund "hagen" til toppen af næsen) 28 cm, omkreds fra remmen til bag ørerne 50 cm.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse L/XL vil være den bedste pasform til din hund. Fastgjorte stroppen er justerbar. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

1 beskeder
patricia
Hej,
jeg har en malinois tæve på 7 måneder, der vejer 25 kg. Jeg er interesseret i Julius-K9 mundkurv, hvilken størrelse skal jeg tage? Hendes næsemål er 25/26 cm og længden er 10 cm. Kan hunden gø og drikke med denne mundkurv?
På forhånd tak.
jeg har en malinois tæve på 7 måneder, der vejer 25 kg. Jeg er interesseret i Julius-K9 mundkurv, hvilken størrelse skal jeg tage? Hendes næsemål er 25/26 cm og længden er 10 cm. Kan hunden gø og drikke med denne mundkurv?
På forhånd tak.
2 beskeder
méline
Hej, jeg har en malinois med et næseomfang på 24 cm, hvilken størrelse skal jeg tage?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M vil passe til din malinois. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
méline
Hej, jeg har en malinois, der er 1 år gammel, hans næseomfang er 24 cm og længden er 10 cm, hvilken størrelse skal jeg tage? Tak 【4:0†instructions.txt】.
2 beskeder
chantal
hvilken størrelse skal jeg tage til min 1 år gamle doberman, der har et snudekredsløb på 27 cm, tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M vil passe til din hund. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
patricia
Hello, I would like to know if this muzzle is suitable for a medium-sized pinscher with a snout circumference of 20 cm when the mouth is closed?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S/M passer til din hund. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
remy
Hej. Jeg vil gerne købe en mundkurv af denne type til min fire år gamle Beauceron-tæve. Hvilken størrelse skal jeg bestille hos jer? På forhånd tak for jeres svar. Venlig hilsen,
RD
RD
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at finde den rette størrelse at købe, skal du tage mål af dit dyr. Med venlig hilsen, Zoomalia team