Spørgsmål, produktdiskussioner Kattemadbeholder til tørfoder - 4 og 12kg
9 svar
1 beskeder
aurélie
Hej Til en sæk med 8 kg kroketter, hvilken størrelse beholder skal man tage? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, containeren på 12 kg vil være nødvendig. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
dorothee
Jeg vil gerne vide, om I vil modtage denne beholder på 12 kg. Tak for jeres svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, desværre er denne reference ikke længere tilgængelig i øjeblikket, og vi kan ikke oplyse en genopfyldningsdato. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
pascal
Jeg vil gerne vide, om du vil modtage denne model i 12 kg, og hvis ja, hvornår forventer du at have den? Jeg takker dig for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, På nuværende tidspunkt kan vi ikke oplyse en præcis dato for, hvornår produktet vil være tilbage på hjemmesiden. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
nathalie
Hej, vil I modtage containere på 12 kg snart? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Denne artikel er desværre udsolgt i længere tid hos vores leverandør. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
2 beskeder
anne-laure
Hej, jeg vil gerne vide, om denne container også er egnet til opbevaring af strøelse?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette produkt er oprindeligt ikke beregnet til kattegrus. Vi tilbyder et mere passende produkt til opbevaring af kattegrus: ref: 43414 Kattegrusskål til 10 kg (23L). Kattegrusbeholderen holder dit kats kattegrus tørt og gør det nemmere at håndtere. Med venlig hilsen, Zoomalia team