Spørgsmål, produktdiskussioner
8 svar
1 beskeder
marie france
Hej,
Jeg vil gerne vide, om den stive støtte, der omgiver kattens sæde, er i ét stykke, eller om den samles på et tidspunkt?
Derudover har jeg en Burmeser på 5,5 kg. Passer denne hængekøje til den? For i beskrivelsen angiver I 6 kg, og i et af jeres svar nævner I mere end 5 kg. Ligeledes skriver I dels aftageligt betræk, men i et svar på et spørgsmål skriver I, at det ikke er aftageligt!
Tak for jeres svar, god dag
Jeg vil gerne vide, om den stive støtte, der omgiver kattens sæde, er i ét stykke, eller om den samles på et tidspunkt?
Derudover har jeg en Burmeser på 5,5 kg. Passer denne hængekøje til den? For i beskrivelsen angiver I 6 kg, og i et af jeres svar nævner I mere end 5 kg. Ligeledes skriver I dels aftageligt betræk, men i et svar på et spørgsmål skriver I, at det ikke er aftageligt!
Tak for jeres svar, god dag
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Produktet er faktisk aftageligt. Det består af flere elementer. Med hensyn til vægten er den blevet ændret til at være 5 kg. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
5 beskeder
helene
hej, krogen til fastgørelse synes at variere fra 5 til 6,5 cm, er dette produkt tilpasningsdygtigt til et vindue? tak
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Sengen er specielt designet til at blive monteret på radiatorer (olie- eller vandbaseret) eller på visse sofaer. Vi fraråder at hænge den fra vindueskarmen. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
justine
Hej, er denne hængekøje aftagelig?
Tak!
Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hilsen, Betrækket er udstyret med en lynlås og kan vaskes ved maksimalt 30 °C. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
floriane
hej, kan det justeres, så det passer til radiatorens størrelse? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Vi informerer dig om, at dette produkt ikke kan justeres i forhold til radiatorens størrelse.
Med venlig hilsen,
Madeline fra Zoomalia
Vi informerer dig om, at dette produkt ikke kan justeres i forhold til radiatorens størrelse.
Med venlig hilsen,
Madeline fra Zoomalia