Spørgsmål, produktdiskussioner KONG Classic legetøj hund 6 størrelser - medium/hård gummi til Hunde
90% kunder
anbefaler dette produkt
23 svar
1 beskeder
marion
Hej! Min hund er 6 måneder gammel og vil sandsynligvis veje omkring 35 kg som voksen (hun vejer i øjeblikket omkring 25 kg, hun er en blanding af border collie, pyrenæerhund og noget vi ikke ved, muligvis rottweiler eller pointer, måske beauceron eller labrador) og jeg ved ikke, hvilken størrelse jeg skal vælge. Den, der er beregnet til 13-30 kg, risikerer at blive for lille for hende som voksen, men jeg frygter, at den til 38 kg + vil blive for stor. Hvad anbefaler du? Mange tak på forhånd!
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har en 6 måneder gammel border collie, og legetøjet Kong i størrelse L er super
1 beskeder
mickael
Hej Marion. Jeg har en labrador-beauceron på omkring 30 kg, og denne model passer perfekt til hende. Hun kan slikke indvendigt, og det interesserer hende meget! Jeg prøvede den sorte XL, men den var for stor, og hun rører den ikke.
1 beskeder
melissa
JEG VILLE TAGE EN STØRRELSE STØRRE, DA L ER FOR LILLE TIL MIN VOKSNE MALINOIS.
1 beskeder
myriam
Hej, hvornår vil Kong være tilgængelig igen (især XL og XXL)? Tak

2 beskeder
julien
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage for en Cavalier King Charles hvalp? Tak på forhånd!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kong er et meget populært legetøj hos hunde, der bruger timer på at tygge på det. Til din hvalp anbefaler vi referencen 64760. Du kan opgradere til den røde "normale" Kong, når din hvalp er voksen. For en hvalp vil gummiet i den røde Kong være for hårdt i øjeblikket. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
chaneize
Hej, er denne type legetøj ikke farlig? http:/happytoutou.wamiz.com/dangers-dun-jouet-pour-chiens/ Kan man lægge en isterning i den, når det er varmt?
3 beskeder
lisa
Hej, For en hund på 1 år? Hvilken størrelse skal man tage?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger helt af vægten på din hund, du skal henvise til de størrelser, der er angivet på produktarket. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
4 beskeder
lucie
hej, hvilken størrelse skal man tage til en Jack Russell på 8-9 måneder? OG TIL EN HUND AF MINDRE/MELLEM STØRRELSE fx cocker cavalier king charles eller andre? med venlig hilsen lucie
1 beskeder
selim
Hej, til en Staffordshire Bull Terrier-hvalp på 2 og en halv måned vil det være bedst at vælge legetøj, der er lille til mellemstor i størrelsen. Sørg for, at legetøjet er robust og sikkert, uden små dele, der let kan tygges af og sluges. Tyggelegetøj af gummi eller nylon, der er holdbart og bidtæt, kan være et godt valg. Det er også en god idé at vælge legetøj, der er specielt designet til hvalpe, da det kan hjælpe med tandudvikling.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi råder dig til at starte med en KONG PUPPY ref 64759 størrelse M og derefter skifte til en mere solid KONG om nogle måneder. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
xavier
Hej,Kan du venligst fortælle mig, hvilken størrelse jeg skal vælge til en Shitzu, der vejer 8,5 kg og er 7 år gammel?På forhånd tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelsen S Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
marina
God aften, jeg har en chihuahua på 1 år og 8 måneder af normal størrelse (det er en langhåret, så det er en standard størrelse), den er ikke lille, den vejer 3 kg 500, og jeg vil gerne vide, hvilket KONG-legetøj jeg skal vælge til dens størrelse. Jeg overvejede at tage en XS, men jeg er lidt i tvivl om, hvilken jeg skal tage? På forhånd tak.
4 beskeder
marie victoire
Hej, hvilken størrelse bør jeg vælge til en to år gammel Fox terrier hanhund, der vejer 13 kg og har en meget stærk kæbe? Skal jeg vælge rød eller sort? Jeg ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En størrelse M eller L i rød skulle passe til din hund. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia

4 beskeder
sophie
Godt produkt, praktisk til at gemme godbidder i. Helt tilfreds!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tak for din loyalitet. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

4 beskeder
dominique
Hej! Jeg har allerede en Kong legetøj model classic L til min voksne Golden Retriever, og jeg synes, den er lidt lille til ham. Jeg vil gerne have en anbefaling til en større model, og tilbyder du flere former for pasta eller mad, der kan bruges med dette legetøj? Jeg ser frem til at høre fra dig.
1 beskeder
claudine
hvilken størrelse skal jeg vælge til min 6 måneder gamle Tibetansk Spaniel hvalp
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En størrelse S burde passe. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia