Spørgsmål, produktdiskussioner Cat’s Best Original - klumpende vegetabilsk kattegrus

88% kunder

anbefaler dette produkt

30 svar
Joeffray
1 beskeder
joeffray
Hej, er dette strøelse kompatibel med automatiske eller semi-automatiske kattekasser?
Pierre
1 beskeder
pierre
Hello, Is this litter box suitable for a Norwegian cat (long-haired)? I'm looking for a litter that doesn't get tangled in their fur and doesn't end up everywhere afterward, but is also clumping and effective!
Elena
1 beskeder
elena
Hej Pierre-J. Jeg har en langhåret kat, og jeg er meget glad for dette strøelse. Det er meget sjældent, at et lille stykke sidder fast, det er perfekt med hensyn til lugt og meget nemt at vedligeholde. Jeg anbefaler det virkelig. God dag
Valerie
1 beskeder
valerie
Hej, jeg vil snarere anbefale versionen med pillebrændstof, min mellemlange hylster kat satte sig allerede en del fast i dette strøelse.
virginie
2 beskeder
virginie
Hej, jeg har en britisk langhår, og sengetøjet er helt perfekt. Jeg har prøvet mange, og jeg har endelig fundet det perfekte sengetøj til dens ekstremt lange pels. Det absorberer perfekt og danner smukke klumper, der ikke går i stykker og ikke klæber til bunden.
Barbara
1 beskeder
barbara
Hej, jeg bruger det med min Britiske Langhår, og jeg bemærker kun meget, meget få spåner, der hænger fast i pelsen :)
Roselyne
1 beskeder
roselyne
Jeg har to langhårede katte (den ene er en birma). Jeg anbefaler at tage "smart pellets" med en skovl, som jeg fandt på Amazon. Den er lavet af metal og skelner mellem de tørre pellets og dem, der er blevet opsvulmet af urinen. Med hensyn til pellets finder jeg ikke længere så mange rundt om i huset, og de klæber ikke til kattens pels.
Flavie
1 beskeder
flavie
Hej, Jeg anbefaler også pellets-versionen, min kat, der har pels mellem trædepuderne, trak lidt overalt, fordi hun altid løber ud af bakken, nu er det imidlertid helt i orden!
Karine
1 beskeder
karine
Hej, Ligesom Valérie D anbefaler jeg den anden version, fordi jeg i et stykke tid havde en langhåret kat, og desværre sad det lidt fast. Ellers er dette kattegrus virkelig perfekt!!
AGNES
1 beskeder
agnes
Hej. Jeg har 3 halvlange katte, og kornene sidder ikke fast i deres pels mere end det. Dog trækker de lidt uden for kasserne mellem deres tæer. Ikke desto mindre, efter at have prøvet en del, er det den, jeg foretrækker langt over andre, fordi den agglomererer godt, klæber ikke fast i bunden af kassen, og dufter godt af træ, med en meget god værdi for pengene. Den i form af pellets er endnu bedre, men stadig dyrere.
ADELINE
4 beskeder
adeline
Hej, Hvor store er spånene af dette strøelse, tak? Ved du, om det er kompatibelt med et Litter Robot 3-strøelse? Tak på forhånd!
MAXIMILIEN
1 beskeder
maximilien
Hej, spånerne er omkring 0,5 til 1 cm højst. Jeg kender ikke denne type strøelse og kan ikke besvare det andet spørgsmål.
Anna
4 beskeder
anna
Hej, spånerne er meget små, maks. 0,5 cm. Nogle spåner sætter sig endda mellem benene på min kat, og jeg har lagt en lille måtte foran dens bakke. Til gengæld er det super absorberende for urin. Jeg kender ikke dit strøelse
ADELINE
4 beskeder
adeline
Tak for dit svar. Det er en selvrensende kattebakke, for hvilken en klumpende kattegrus er nødvendig, men da der er en si, tror jeg, at kornene skal være små.... Snarere sand-type grus, deraf mit spørgsmål om størrelsen.
ADELINE
4 beskeder
adeline
Så hvis andre ejere af Litter Robot 3 stiller spørgsmålet, denne kattebakke er en smule for stor til sigten ... Blandt med en klumpende sandagtig kattegrus virker det, men alene fungerer den ikke godt med det automatiske sigtesystem. På den anden side er den fremragende med hensyn til absorption og lugtkontrol.
Aurélie
1 beskeder
aurélie
Den bedste for kaniner er Cats' Best blå :) den røde er ikke egnet
Natacha
1 beskeder
natacha
Hej, jeg vil gerne vide, om den klumpende strøelse Best Original kan bruges til min kanin?
Laurence
1 beskeder
laurence
Hej. Jeg har købt den bedste original kuld, ja du kan putte det i kaninens bur. Men tilføj nogle store granuler til kaninen. For hvis det gør som min store bayer kanin, som roder hele buret rundt, laver det en masse støv. Ellers med hensyn til hygiejne kvalitet, er det toppen.
Josiane
2 beskeder
josiane
Hej Ikke til kaniner...Hvis de sluger strøelsen og den bliver våd i maven, kan den danne klumper og blokere kaninens tarme, hvilket kan føre til risici for peritonitis... jeg har oplevet det med min kanin, og jeg fraråder det. Men for katte er der ikke noget problem. Med venlig hilsen
Chantal
2 beskeder
chantal
Jeg har kun erfaring med at bruge Cat's Best Original kattegrus: det er med kattene. Ingen problemer. Jeg bruger det også, da jeg er plejefamilie til alle mine killinger: ingen problemer. De bruger det meget let, og ingen har fået den idé at spise gruset.
Jacqueline
1 beskeder
jacqueline
God aften, Jeg køber dette grus til min kat, og jeg er meget tilfreds med dette produkt. I øvrigt planlægger jeg at foretage et nyt køb snart
Lisa
1 beskeder
lisa
Hej,Jeg anbefaler snarere denne: Økologisk kattegrus PROP'O'CAT. Til katte anbefaler jeg den ikke, netop fordi den ligner for meget den til kaniner. ;)Håber det har hjulpet dig!
Naoml
1 beskeder
naoml
Vi brugte den til vores, og den er meget velegnet til kaniner
Eric
1 beskeder
eric
Til kaninen tror jeg, at Cat's Best Smart Pellets er mere passende.
Laetitia
2 beskeder
laetitia
Hej, har I en genopfyldningsdato for 40L? Tak
ELIANE
1 beskeder
eliane
Hej, det har været lang tid nu, at den ikke er tilgængelig i størrelse 40 l. Tror du, at der snart vil blive genopfyldt, da jeg også er udløbet for lagervarer? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er i øjeblikket ved at blive genopfyldt og vil være tilgængeligt i løbet af næste uge. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Christophe
4 beskeder
christophe
Hello, har du en dato for genopfyldning til os?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi er desværre ikke i stand til at angive en lageropfyldningsdato for denne emballage. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
elise
3 beskeder
elise
hej, er dette strøelse hovedsageligt lavet af majs eller træ??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne strøelse er lavet af fiber fra ubehandlede gran- og fyrretræer fra bæredygtige skove. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre