Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS First pour kat
12 svar
1 beskeder
carole
Hej, hvilke kornsorter bruges i disse hundefoderpiller? Venlig hilsen
1 beskeder
tatiana
Hej, denne information er faktisk ikke givet på pakken. Jeg håber, at Zoomalias team vil kunne stille spørgsmålet til producenten. Med venlig hilsen
1 beskeder
marie-thé
Bare for info, bruger jeg Sanabelle Grande til min 3-årige Maine Coon, og jeg ville skifte til Optimus First. Efter 6 måneder udviklede han nyresvigt efterfulgt af hjertesvigt!!! For meget aske i Optimus!
2 beskeder
marine
Hej, hvad er mængden af omega 3 i pakken? det er ikke angivet i sammensætningen, jeg har en kat med gigt, jeg leder efter kroketter rige på omega 3

8 beskeder
catherine
(lakseolie rig på omega 3) Det ser ud til, at mængden er 12 ifølge tabellen, men det, der bekymrer mig om disse foderpiller, er mængden af kulhydrater... De er blandt de billigste... Der er ingen mirakel på kvaliteten, det er nødvendigt at betale mere.
1 beskeder
jana
Hej, kan du fortælle mig om fosforindholdet og kalorieindholdet? Det vil være til en lidt ældre kat. Mange tak på forhånd
93 beskeder
mathieu
Hej, Optimus First tørfoder til kat har et fosforindhold på 1,3%, og den metaboliske energi er 3430 kcal/kg. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
anne
Hej, mine katte er steriliserede, passer dette tørfoder til dem? Tak
1 beskeder
alexandre & maryline
Vores katte er alle steriliserede, og siden vi har haft disse foderpiller, er kattene meget begejstrede, og der er ingen opkast som før!!!! Jeg anbefaler
1 beskeder
philippe
min kat kan absolut ikke lide denne tørfoder
1 beskeder
marina
Er deres foder egnet til steriliserede katte med hensyn til urinkrystal dannelse?
93 beskeder
mathieu
Hej, Disse kroketter er egnet til alle sunde voksne katte.I håbet om at have opfyldt din forespørgsel,Med venlig hilsen, Team Zoomalia
13 beskeder
isabelle
Hej, passer disse tørfoder til en overvægtig kat, eller er der andre, tak for dit svar.mvh