Ordrer, der ikke vises på trods af bankens godkendelse af betaling.
2 svar
3 beskeder
nathalie
Hej, jeg forstår ikke. Jeg har lagt en ordre, hvor betalingen blev godkendt af min bank. Jeg har ikke modtaget nogen bekræftelsesmail, og ordren vises ikke på min kundekonto. Da jeg troede, jeg havde lavet en fejl, lagde jeg en ny ordre to dage efter, altså nu. Igen blev betalingen godkendt af banken, men jeg har heller ikke modtaget nogen bekræftelsesmail fra Zoomalia, og min anden ordre vises ikke på min konto. Jeg er bekymret, fordi jeg har betalt to gange, 53,97 euro første gang og 76,96 anden gang, begge godkendt af banken. Og jeg har ingenting... Kan I forklare dette og fortælle mig, om betalingerne er gået igennem? Fordi min ordre er næsten fordoblet. Hvis begge ordrer er gået igennem, har jeg for mange poser med friskvarer. Min mail: [email protected]. Tak fordi I besvarer. Venlig hilsen
3 beskeder
nathalie
Hej, Zoomalia, kan du venligst svare mig. Tak
571 beskeder
zoomalia
Hej Nathalie,Jeg er ked af, at dine ordrer ikke blev behandlet. Jeg har lige sendt dig en e-mail for at give dig et svar.Vores forum er et kommunikationsmiddel, det er ikke et kontaktmiddel; derfor kunne vi ikke behandle din anmodning tidligere.Du er velkommen til at kontakte os via formularen tilgængelig i "Min konto", "Kundeservice".Hav en god dag,Coralie fra Zoomalia