Spørgsmål, produktdiskussioner OWNAT Classic Complet til voksen hund med kylling

97% kunder

anbefaler dette produkt

21 svar
stephanie
7 beskeder
stephanie
Hej, størrelsen på foderet ville passe til en Pomeranian og Chihuahua, ikke for miniature hunde heller. Tak for jeres tilbagemeldinger.
alexandra
1 beskeder
alexandra
Kibble er hårde, og de måler 2 cm x 1 cm
Leslie
1 beskeder
leslie
Jeg giver disse kroketter til min hund på 30 kg. Jeg vil ikke anbefale dem til hunde under 20 kg, da de forbliver store.
Alexandra
1 beskeder
alexandra
Efter min mening for stor.
EMILIE
1 beskeder
emilie
Ownat classico complet er virkelig et komplet foder, så det er ikke nødvendigt kun at give denne type foder, da mine hunhunde efterlod noget i deres skåle. Men jeg kunne give dem et par stykker som belønning, og det elskede de!
Véronique
1 beskeder
véronique
Hej, jeg har 3 hunde: 1 chihuahua (5,5 kg/18 måneder), 1 blanding af chihuahua og York (4,3 kg/31 måneder), og en staff (30 kg/9 måneder). Jeg giver dem alle de samme tørfoder, og der er ingen problemer med de små. Faktisk elsker de dem!
stephanie
7 beskeder
stephanie
Tak, fordi jeg har flere vægte fra 2,5 til 5 kilo, så jeg er bange for at tage en pakke på 20 kilo, og at de har svært ved at spise det
NADÈGE
1 beskeder
nadÈge
Hej,Jeg vil gerne vide, hvor jeg kan få målebægere til disse foderpiller samt til juniorfoderpillerne.Tak
tony
54 beskeder
tony
Hej, du kan købe juniorfoder på Zoomalia-hjemmesiden, og målebægeret kan findes der. Med venlig hilsen, en kunde. Hav en god dag
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, de anbefalede mængder i gram i forhold til vægten af din kat eller hund er angivet på bagsiden af pakken. Du kan bestille doseringsglas med gramangivelser på hjemmesiden eller i butikken
Coraline
2 beskeder
coraline
Hej, hvordan er afføringen hos hunde med disse foderpiller? Er der problemer med dårlig ånde eller luft i maven? Er hundens pels pæn med disse? Og hvad anbefaler I som ration for en 55 kg Amerikansk Akita han (ikke specielt sportslig, får en god mængde motion, men ikke overdrevet) på forhånd tak
Clémence
1 beskeder
clémence
Dette er knas til en god kvalitet-pris forhold.
Emilie
1 beskeder
emilie
Hej, jeg bruger dem til min sibiriske husky (20 kg lille størrelse), han havde brug for at tage på i vægt, og jeg ser en god udvikling. Hans pels er skinnende, afføringen perfekt, og han elsker dem! Jeg kan ikke fortælle den præcise dosis, da vores hund har svært ved at tage på i vægt, så vi giver ham mere end en normal portion.
Laetitia
1 beskeder
laetitia
Hej, Kiksene er fine, ingen dårlig indflydelse på afføring, ånde eller flatulens. For mit vedkommende er min tæve en staff krydset med Bully på omkring 23 kg, og jeg giver hende 2 målebæger med kiks.
Marc
1 beskeder
marc
Hejsa Jeg giver disse tørfoder til mine 2 meget aktive Boxere: de elsker dem, afføringen er perfekt og deres pels er blevet skinnende igen. Dog skal portionerne øges MEGET (de havde tabt næsten 2 kg ud af deres 32 kg.....!!!!)
Cecile
2 beskeder
cecile
Hej, min hund (23 kg) har spist dette foder fra starten, hun er 3 år gammel og i super form, med en skinnende pels og perfekt fordøjelse. Jeg vil snart prøve at skifte til en bi-nutrition (foder + vådfoder), stadig ved at blive i Ownat Classic serien. For hendes størrelse (meget muskuløs og aktiv) får hun 300 g/dag.
5180453@RGPD.fr
1 beskeder
Hej, så min lille pige elsker dem, hun har normale afføringer, ingen flatulens og hun har bedre ånde end med dem fra opdrætteren. Angående foder, giver jeg hende to børnekrus om morgenen og to om aftenen, men hun regulerer sig selv, så det afhænger af dagen, nogle gange spiser hun to, andre gange kun én
Richard
1 beskeder
richard
Jeg tog dem, fordi de sædvanlige Ownat-klasikker var udsolgt. Jeg havde ingen problemer med afføring eller lignende. Mine to hunde, en ældre boxer han og en 4-årig rottweiler tæve, trives godt med Ownat foderet, det eneste, som har forstyrret dem lidt, var serien til meget aktive hunde. Men det er altid det samme, når der skal introduceres nyt foder, så gør man det gradvist ved at blande med det gamle foder. For mig er pris-kvalitetsforholdet det bedste, jeg har fundet indtil nu. Smuk pels, ingen særlige flatulenser, og hundene er i form.
Ingrid
1 beskeder
ingrid
Alt er perfekt både med afføringen og ånden. Om vinteren tilføjer jeg lakseolie for sund pels og hud. For mine schæferhunde giver jeg 280 gr morgen og aften (hannen vejer 40 kg og bruger energi moderat!). Desuden har min steriliserede hun ingen problemer med overvægt. Kort sagt er dette foder i top!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre