Spørgsmål, produktdiskussioner PURINA ONE Kat Steriliseret - multivarieteter - Oksekød, kylling, laks, kalkun

4 svar
Angèle
1 beskeder
angèle
Skal de opbevares i køleskab, når posen først er åbnet
Fabrice
1 beskeder
fabrice
Ja, det er bedre, jeg har taget det i årevis, og ja, det er i køleskabet forseglet for lugte.
Evelyne
1 beskeder
evelyne
Mine katte elsker disse poser, men når jeg kun giver dem halvdelen af posens indhold, sætter jeg det i køleskabet, da det er mere hygiejnisk. Jeg tager det dog ud lidt før jeg serverer det, da katte ikke bryder sig om at spise det for koldt.
Roberto
1 beskeder
roberto
Helt klart. Men pas på ikke at overdrive, for det ville være som at sende dit barn til McDonald's hver dag.
Laetitia
2 beskeder
laetitia
Hej, Personligt tømmer vi posen, og hvis vores kat ikke færdiggør det, sætter jeg skålen i køleskabet for at undgå at tiltrække fluer. Vores kat spiser kun det efter dyrlægens anbefaling. Der er et antal portioner, der skal overholdes i forhold til vægten af katten, som er slank.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre