Spørgsmål, produktdiskussioner ROYAL CANIN Veterinary Diet Dog Cardiac EC26
6 svar
1 beskeder
nathalie
Jeg har en Yorkshire Terrier på 8 år, og det er nu 3 måneder siden, hun begyndte at spise dem. De er faktisk lidt store (på størrelse med en 1-cent mønt) i forhold til hendes tidligere foderkugler... så i starten var hun lidt desorienteret, men jeg gennemvædede dem med lunkent vand og tilsatte små stykker æble, som hun elsker, blandet i foderet. Hun spiste det, og siden da har alt været fint, og hun spiser det uden problemer med eller uden æble... og hun elsker det :)
1 beskeder
frederic
Han spiser dem ikke… Enten er de for store, eller de smager dårligt. Det er svært at vide.
4 beskeder
nathalie
Hej, er disse kroketter ikke for store til en chihuahua? Tak
1 beskeder
astrid
De kan være lidt store for en lille chihuahua... når det er sagt, skal den helt sikkert knuse dem for at spise dem, hvilket ikke er så slemt... Hvis jeg husker rigtigt, er de omtrent på størrelse med en 1-cent-mønt
2 beskeder
marie
De er faktisk på størrelse med en 1-cent mønt, det er ikke meget stort, men for en chihuahua, jeg ved ikke, ellers hvorfor ikke fugte dem lidt...
1 beskeder
christophe
Nej, ikke overhovedet, jeg giver dem til min hjertesyge chihuahua, og hun sluger dem selv uden at tygge, og det er ikke en joke. Hun springer på dem. Nå, samtidig er hun på diæt, fordi for meget vægt ikke er godt for hjertet.
1 beskeder
annonciade
Min Yorkshire spiser dem uden problemer.