Spørgsmål, produktdiskussioner Kaninbur med terrasse og løbegård - 143 cm - Zolia Alora
25 svar
1 beskeder
magali
Hej, kan man placere to dværgkaniner i denne type kaninbur?
1 beskeder
sarah
Hello! Personally, I find it a bit small even for a single rabbit if you wish to completely close the wire mesh part.. If you want to house one or two rabbits, I advise not closing the wire mesh so they can come out on their own, and instead install a larger fence around it! Or alternatively, if you do close it, make sure to let them out very, very regularly.
1 beskeder
isabelle
Hej, Kan frontgitteret åbnes for at lave en udvidelse ved hjælp af en indhegning, eller åbner det kun ovenpå?
1 beskeder
emy
Hej, er træet i kaninburet behandlet til udendørs brug? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Træet er godt behandlet til udendørs brug, men jeg anbefaler alligevel at påføre et ekstra beskyttende lasur hver 1 til 2 år. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
stéphanie
hej, ville dette bur være passende til en belgisk kæmpekanin? tak skal du have
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, dette kaninbur er formentlig for lille til denne race af kaniner. Især hvis du ønsker at have flere af dem. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
claudine
kan vi tilføje en indhegning til dette bur
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen dør på den indhegnede del, du kan fjerne denne del og sætte et gitter indhegning for at give dit dyr mere plads udenfor. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
gregory
hej, kan jeg sætte en marsvin i en kaninbur? Tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne kaninbur ville være helt perfekt til din marsvin.
Venlig hilsen,
Zoomalia Teamet
Venlig hilsen,
Zoomalia Teamet
1 beskeder
marie-claire
Hej, er det muligt at tilføje en udvidelse til baggården? Tak for at svare mig, mit køb afhænger af dette svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der findes ingen udvidelse til udendørs indhegningen. Dog vil du i kategorien med udendørs indhegninger kunne finde nogle, der kunne passe til dine behov. https://www.zoomalia.com/animalerie/enclos-avec-toit-p-14418.html Venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
juliette
Hej, er dette kaninbur velegnet til 3 kaniner, og findes der i så fald en større model
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette kaninbur ser ud til at være for lille til tre kaniner, vi anbefaler i stedet mindst det følgende bur:https://www.zoomalia.com/animalerie/clapier-double-pour-petits-animaux-p-11827.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
chantal
Hej,Er dette lille hus passende til at huse to bondekaniner, eller er det for småt?Kan man lægge en komfortabel savsmuldslitter i det?Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Denne lille hus kan ikke rumme landkaniner, vi anbefaler i stedet denne type indhegning: https://www.zoomalia.com/animalerie/enclos-d-exterieur-p-7976.html Med venlig hilsen, Zoomalia Team

1 beskeder
bernard
HVORDAN LEVERES DET?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pakke vil blive leveret til din adresse af dit valg mellem Prédict, Chronopost eller Colissimo Expert. Vi inviterer dig til at lave en simulering i din indkøbskurv. Med venlig hilsen, L'équipe Zoomalia