Spørgsmål, produktdiskussioner Modulært hegn Zolia Jolly - Komplet sæt til kaniner, gnavere
26 svar
1 beskeder
jessica
Hej, jeg har denne bur, som er virkelig god, men jeg vil gerne have en dør, er det muligt at bestille det separat?
1 beskeder
elsa
Hej, jeg har lige købt indhegningen, og jeg vil gerne tilføje en dør, har du fundet en dør, der sælges enkeltvis tak?
1 beskeder
sandra
Hej, Nogle anmeldelser beklager manglen på en dør, men i præsentationsvideoen og i nogle billeder, der er lagt op, er der en dør, så er døren inkluderet med denne indhegning? Tak på forhånd for dit svar.
1 beskeder
laurie
Der er ingen dør
2 beskeder
odile
Hej, Der er faktisk en dør til indhegningen. Jeg har allerede bestilt flere, og i en pakke manglede der en dør, og Zoomalia har kompenseret mig, men normalt er der en dør.
1 beskeder
stephane
Hej, ikke nogen vidtåbne døre, men et øjeblik solgte de dem i løs vægt
1 beskeder
stephanie
Ikke en dør, men let at lave med fleksible rammer, derefter skal man altid fjerne og genfastgøre plastikholderne.
1 beskeder
marie therese
ingen dør, hvad jeg ærgrer mig over

2 beskeder
manon
Hej, jeg kan ikke så godt lide systemet til at komme op og ned fra etagen, jeg ser at nogle mennesker har sat et skridsikkert system på plads. Tak for din hjælp ☺️
6 beskeder
ludovic
Hej, jeg har lavet en rampe, så min marsvin kan få adgang til etagen, og øverst har jeg lagt et hampetæppe, så den kan gå op og ned uden at skride eller komme til skade.
2 beskeder
cathy
Hej, Til dem, der har fundet en måde at lave en dør, der kan lukke = kan I forklare eller sende et billede, tak?
6 beskeder
ludovic
Hej, at lave en dør eller en luge er mere eller mindre nemt afhængigt af, hvordan din indhegning er, fordi for at kunne lave en dør eller en luge kan du tage nogle lynlåsremme og fastgøre dem til den solide del af din indhegning
2 beskeder
alexandra
Hejsa, jeg er meget interesseret i dette fleksible indhegning, jeg vil gerne bruge det indendørs (under mine feriefravær, ellers fuld frihed) og også udendørs. Kan det placeres udendørs? Tak.
3 beskeder
catherine
Hej, jeg tager ham/henne ud af indhegningen, når vejret er godt, men jeg vil ikke lade ham/henne være ude, når det regner.
2 beskeder
catherine
Hej, jeg prøver at finde ud af, om dette bur er egnet til rotter. Er stængerne tilstrækkeligt tætsiddende for at forhindre flugt? På forhånd tak for dine svar.
3 beskeder
catherine
Der er cirka 1 cm mellem hver lamel.