Spørgsmål, produktdiskussioner

17 svar
stephanie
2 beskeder
stephanie
Hej, hvilken størrelse anbefales til en golden retriever?Tak
Anne-Marie
2 beskeder
anne-marie
Hej, er Atlas Vision Small buret tilstrækkeligt til en lille fransk bulldog? Den vejer 8,5 kg, tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Vi anbefaler, at du måler din hund og sammenligner den med kassemålene. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Hej, er den gule dør flytbar, eller kan den roteres helt ovenpå?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hele døren åbner sig med blokering i åben position. Med venlig hilsen, Virginie fra Zoomalia
Jean-philippe
1 beskeder
jean-philippe
Hej, er der en risiko for, at hunden kan bryde buret op, hvis den leger og skubber på væggene? Tak
pierre
8 beskeder
pierre
Hej
Ville Atlas Vision Small passe til en fransk bulldog? Ville der være nok plads?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Transportburet ATLAS VISION er velegnet til din franske bulldog.Afhængigt af størrelsen (det er bedst at tage målene) kan du vælge en størrelse SMALL eller MEDIUM.Med venlig hilsen.Zoomalia-teamet.
Catherine
1 beskeder
catherine
Hej, jeg har en belgisk fårehund tervueren hvalp, og når hun bliver voksen, hvilken størrelse transportbur bør jeg så anskaffe? Da min bil er over 10 år gammel og ikke har aircondition, hvilken type bur ville du anbefale? Fuldstændig gitter, en blanding med plastikbund og gittertop, eller helt af plastik. Tak igen for dit svar. Vi ses snart.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Vi kan anbefale modellen "cage atlas vison" i stor størrelse til din hund.Med venlig hilsen,Teamet fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre