Spørgsmål, produktdiskussioner Tyrol Boîte de transport pour gnavere - Plusieurs tailles
2 svar
2 beskeder
annick
Hej, jeg er Nanou, og jeg har en lille chinchilla ved navn China, som er 1 år gammel. Jeg rejser meget, og når vi kører i bil, går det fint. Men denne gang skal vi ud i en autocamper med flere andre, og hun skal være i bagagerummet i sin kasse osv. Givet pladsen har jeg tænkt mig at have hende på mine knæ. Jeg ville gerne vide, om en størrelse på 27 cm er tilstrækkelig til at rejse i aften. Jeg holder hende ofte i mine arme, men det er, hvor længe hun vil være i kassen. I øvrigt er hun en rigtig sovehjertet, så fortæl mig, tak. Venlig hilsen, Nanou
1 beskeder
nadège
Hej, Hvor lang tid vil din rejse vare? Hvis du planlægger at holde den tæt på dig, vil et bur af denne type være tilstrækkeligt. En lille og ret smal kasse får chinchillaen til at føle sig tryg. Hvis din chichi også skal sove, bør det være perfekt til en rejse. Vær dog forsigtig: chinchillaer bliver stressede i biler. Sørg for, at temperaturen i din bil ikke overstiger 25 grader for at undgå hedeslag. Sæt heller ikke vandflasker ind for at undgå, at chichi får vand på sig. Hvis det er koldt, læg et lille stykke stof som et viskestykke i bunden af kassen (hvis din chichi ikke gnaver det), så det er mere behageligt. Personligt har jeg aldrig haft problemer med denne transportkasse til mine chinchillaer, tværtimod er den fantastisk (mine rejser varer ikke mere end 1 time med dem). For at være mere sikker, kan du tape kassen (lad selvfølgelig luft komme ind) for at forhindre, at den åbner sig. Tøv ikke med at stille flere spørgsmål :)
2 beskeder
annick
Godaften tak 14 h Polen lol Kina rejser meget ind i middag Sologne osv. en rejsende som mig, mine på mig så det er godt jeg bestiller tak for dit svar ja jeg er altid opmærksom på temperaturen og for vandet stopper jeg ofte, tak og god aften nanou