Spørgsmål, produktdiskussioner Automatisk Fodermaskine til tørfoder - 6 L - Zolia ZD 150 til katte og hunde

43 svar
GREGOIRE
1 beskeder
gregoire
Hej alle, for automatiske foderautomater til kæledyr som katte eller hunde, hvis dyret ikke spiser alt, vil apparatet alligevel distribuere, i hvilket tilfælde ender man med en bunke foder på gulvet?
Wilhelm
1 beskeder
wilhelm
Hej, hvad er autonomien? :)
Louise
1 beskeder
louise
Hej, Vi har lige konstateret, at tasterne til højre vedrørende programméringen af rationer ikke længere fungerer. Vi ønskede at justere doserne, men de virker ikke. Er produktet dækket af garantien? Hvordan kan vi løse problemerne? Med venlig hilsen, Louise
Christelle
3 beskeder
christelle
Hej, modtageren til hundemaden er i stykker, det sidder ikke fast mere. Jeg ville gerne vide, om distributøren er under garanti, eller om det er muligt at købe modtageren?
Christelle
3 beskeder
christelle
Her er mit ordrenummer °27696883
Zoomalia
571 beskeder
zoomalia
Kære Jeg har sendt dig en besked for at informere dig om, hvordan du foretager en reklamation, da distributøren er garanteret i to år. Venlig hilsen, Nathalie fra Zoomalia
nadège
1 beskeder
nadège
Hej, min propel sidder fast, fordi den er slidt, mener jeg. Sælger I dem i eftersalgsservice (SAV)? Tak.
Mathieu
93 beskeder
mathieu
Hej, Vi har reservepropeller til Zolia foderautomat. Jeg inviterer dig til at kontakte kundeservice gennem formularen: https://www.zoomalia.com/support/question/index2/God dag
MARIE-B
1 beskeder
marie-b
Hej, er beholdningen til foderpiller aftagelig? til rengøring TAK
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, ja du kan afmontere tanken og dens låg for at vaske dem.
LUCAS
1 beskeder
lucas
Ja, du kan ændre antallet af portioner afhængigt af tidspunktet på dagen. For eksempel: 2 om morgenen, 1 til frokost og 3 om aftenen. Tak
SYLVIE
1 beskeder
sylvie
Goddag, ja du kan programmere antallet af portioner efter tidspunktet.
catherine
1 beskeder
catherine
Hej alle sammen, Jeg har en Zolia automatisk foderdispenser. Jeg kan ikke længere indstille enheden, den går ikke tilbage til tidsindstillingen og blinker hele tiden. Foderet falder ikke ned, da uret ikke vises. Jeg har slukket og tændt igen samt omprogrammeret det, men intet hjælper.
Marie-Alice
1 beskeder
marie-alice
Hej, har du tjekket, om knappen nedenunder var på ON, og om batterierne virkede? Jeg købte apparatet for en måned siden, og det fungerer godt selv uden batterier, men det er bedre at have dem for at undgå risiko for strømafbrydelser. Held og lykke
karine
3 beskeder
karine
Hej, jeg har det samme problem, tasterne blinker, og jeg kan ikke gemme noget. Har du fundet en løsning?
karine
3 beskeder
karine
Hej, jeg har det samme problem, tasterne blinker, og jeg kan ikke gemme noget. Har du fundet en løsning?
Emilie
1 beskeder
emilie
Hej, min kat er desværre allergisk over for visse plasttyper, er det muligt for denne model at fjerne den plastskål og bruge en anden skål (en tallerken/skål i rustfrit stål)? På forhånd tak :)
arnaud
1 beskeder
arnaud
Den aftagelige skål del (til rengøring) kan let få tårnet til at blive ustabil, det ville nok kræve, at samme del er i rustfrit stål, forestiller jeg mig... Ikke let
deborah
1 beskeder
deborah
Hej, det skal bemærkes, at hele enheden er lavet af plastik. Du kan faktisk fjerne delen, hvor maden opsamles, når den falder, og sætte en glas- eller anden tallerken i stedet; det er vigtigt, at denne er i samme højde som den fjernede del for at sikre stabilitet. Beholderen til kroketterne er dog også lavet af plastik.
aurelie
1 beskeder
aurelie
Det er muligt, men apparatet er en smule ustabilt. Enten sæt en kile under eller fastgør apparatet for sikkerhed. Indholdet af kroketterne er også af plastik desuden.
Mélissa
1 beskeder
mélissa
Hej, jeg kan se i kommentarerne, at dette produkt kan have blokeringer, muligvis på grund af størrelsen på foderpillerne, der blokerer for propellen. Jeg bruger Virbac foderpiller (som er dobbelt så store som en Purina Proplan foderpille), kan det være et problem? Har nogen prøvet denne dispenser med store foderpiller?
valérie
1 beskeder
valérie
Hej, mit svar er måske forsinket, men jeg har brugt apparatet dagligt i to år med Virbac Veterinary HPM W2 Weight Loss and Control kibble til kat, blandet med nutrivet, og til dato har jeg aldrig oplevet en blokering. Med venlig hilsen
isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, for nylig har programmeringen ofte fejlet. Hvis jeg programmerer distributionen af 2 portioner/måltider, distribueres DER KUN ÉN portion! Så jeg ændrede til 3 portioner/måltid, og mærkeligt nok falder der KUN én portion til frokostmåltidet. Men for de 3 andre måltider fungerer det; jeg får mine 3 portioner! Jeg har drejet fra, programmeret igen flere gange, men intet ændrer sig!!!! Jeg ville gerne vide, hvad jeg skal gøre, og om dette produkt er under garanti? Tak på forhånd
Martine
1 beskeder
martine
For mig er der ikke noget problem, vi kan godt gå ud en hel dag uden problemer, kattene vil få deres mængde mad, vi har endda anskaffet os en vandfontæne.
Vincent
1 beskeder
vincent
Ingen problemer med programmering. Kontrollér, at en kroket ikke er blokeret. Jeg var væk i en uge (jeg præciserer, at min nabo kom forbi flere gange for at se til min kat og sikre, at alt gik godt), og der har aldrig været nogen problemer. Ellers fungerer dispenseren 7/7 dage og 24 timer i døgnet siden jeg købte den.
DIDIER
1 beskeder
didier
Hej, jeg havde ingen problemer med tre programmeringer om dagen og ingen tidsforskydning. Programmeringen fungerer meget godt, jeg er fuldt ud tilfreds. Med venlig hilsen
Marielle
1 beskeder
marielle
Programmeringen fungerer, men jeg har også haft problemer med, at rotorbladene blokerer, og der falder ikke nogen kroketter ned. Faktisk, når kattene mjaver, er det, at jeg opdager, at der er et problem med maskinen! Jeg har derfor tømt maskinen to gange og lavet en test uden indhold, og så fungerede det igen med det samme. Uret er heller ikke særlig præcist, men min kat kender ikke klokken særlig godt endnu, så det gør ikke så meget ;) Generelt er jeg tilfreds med dette køb, som gør det muligt at være fraværende i ro og mag
Thierry
1 beskeder
thierry
Jeg fortryder ikke dette køb. Nem at justere efter at have gennemgået manualen på forhånd, det er meget intuitivt. Jeg anbefaler det varmt.
Sandra
2 beskeder
sandra
Tak for din feedback, jeg prøver nulstillingen igen. Tak
Marie
2 beskeder
marie
Jeg har også et problem med regelmæssig blokering. Det er umuligt at stole på det, da det kan ske 2-3 gange om ugen, og al programmering skal laves om. Også, det er umuligt at bruge både batterier og strøm på samme tid... I tilfælde af strømsvigt skal alt omprogrammeres. Til sidst erstattede vi det med et konkurrerende produkt.
Magali
1 beskeder
magali
Kan den programmerbare fodermaskine til katte indstilles til en hel uge, da jeg har en glupsk kat, og jeg er væk på arbejde i en uge? Jeg skal regulere dens måltider over en uge. Tak for din hjælp. Med venlig hilsen
Christelle
1 beskeder
christelle
Hej, du kan programmere 1 til 4 måltider om dagen. De vil blive distribueret hver dag, indtil distributøren er tom eller du stopper den. Jeg putter mere end 1 kg tørfoder i distributøren, det burde være nok til ugen.
Barbara
2 beskeder
barbara
op til 4 doser om dagen og kan gentages med samme frekvens hver dag, så 1 uge, 1 måned, 1 år ;-)
Marie
2 beskeder
marie
Programmet fungerer så længe der ikke er strømafbrydelse, ikke engang en millisekund.
PAULETTE
8 beskeder
paulette
Hej Hvis det er tilsluttet elnettet, og der er strømafbrydelse, stopper alt, UNDTAGEN hvis du har sat batterierne i, og de tager over;

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre