Teksten er automatisk oversat

Årets bedste e-handler 2025 | ZOOMALIA som kandidat!

Zoomalia, fransk leder inden for online kæledyrsforretning for chien, kat og NACS af alle racer, er stolt over at annoncere sin deltagelse i konkurrencen Årets Bedste E-handler. Lanceringen i 2013 har haft til formål at fremhæve de mest innovative e-handelsvirksomheder i forskellige kategorier. Zoomalias deltagelse i 2025-udgaven af denne konkurrence er en unik mulighed for at få kendskab til og anerkende mærkets ambition om at tilbyde de bedste produkter til den bedste pris og altid imødekomme kundernes ønsker og behov samt deres dyrs.
Grundlagt i 2010 har Zoomalia formået at etablere sig som en reference for dyreelskere på mindre end 15 år. Med mere end 2 millioner tilfredse kunder, en omsætning på 93 millioner euro i 2023 og ikke færre end 37 butikker i Frankrig, bekræfter firmaet år efter år sin status som leder. Hemmeligheden? Et meget stort udvalg med over 30.000 produkter, 12 eksklusive mærker udviklet internt og et hold af eksperter, der lytter til dyrenes behov og deres ejere.
Afstemningen om at vælge vinderne af "Årets Bedste E-handler 2025" lukkes den 8. juli 2024, med en offentliggørelse af finalisterne den 30. august og vinderne i oktober ved en officiel ceremoni, hvori datoen vil blive fastsat senere. Indtil da har Zoomalia til hensigt at bevise, at hun har alle forudsætningerne for at opnå den eftertragtede pris! 
Stem på Zoomalias kandidatur! Så hvorfor er Zoomalia en alvorlig kandidat til titlen "Årets Bedste E-handler 2025"? Her er en gennemgang af rejse og forpligtelser for en virksomhed, der ikke er helt som de andre, og som sætter dyrenes velvære og kundetilfredshed i centrum af sine prioriteter.

affiche concours chien qui a du flair : votez Zoomalia meilleur e-commerçant

Zoomalia, den bedste franske e-handler, meget mere end en online dyrehandel!

Hos Zoomalia nøjes man ikke med at sælge foder eller tilbehør til dyr. Siden sin oprettelse i 2010 har virksomheden haft til formål at lette og forskønne dyrenes og deres menneskers liv. Hvordan? Ved at tilbyde en unik kundeoplevelse, der kombinerer det bedste udvalg til den bedste pris og en service af passionerede eksperter.

Med over 30.000 produkter tilgængelige på sin hjemmeside tilbyder Zoomalia en af de mest omfattende kataloger på markedet. Fra foder til legetøj og plejeprodukter er der noget for enhver smag og ethvert budget. Virksomheden udvikler også 12 eksklusive mærker med serier specielt designet til at imødekomme hver enkelt dyrs specifikke behov, fra kat til hund og herunder NACS, høns, heste og andre gårddyr.

Men Zoomalias styrke ligger også i dets engagerede team. Elskere af dyr, de 300 medarbejdere er i kontinuerlig træning for at kunne give de bedste råd til kunderne, i magasin zoomalia og online. Med deres ekspertise er de i stand til at anbefale de mest passende produkter til hvert enkelt dyr og svare på alle spørgsmål, selv de mest avancerede.

Denne unikke kombination af udvalg, pris og rådgivning har allerede tiltrukket mere end 2 millioner kunder i Frankrig og Europa. Og det stopper ikke her! Med en omsætning på 93 millioner euro i 2023 og en vækst i tocifret tal hvert år bekræfter Zoomalia sin status som leder og har til hensigt at gøre opmærksom på dette gennem sin deltagelse i konkurrencen "Årets Bedste E-handler".

chat qui lèche la main de sa maîtresse

En unik butikoplevelse i dyrevelfærdens tjeneste

Selvom Zoomalia først gjorde sig bemærket online, har virksomheden også formået at udvikle et netværk af fysiske butikker, der er lige så varme, ekspertise-rige og centreret omkring dyrevelfærd. Med allerede 37 butikker i Frankrig, har Zoomalia til hensigt at demokratisere sit unikke koncept for offentligheden.

At træde ind i en Zoomalia-butik er som at gå ind i et univers designet fra A til Z for dyr og dem, der elsker dem. Her er hunde og katte velkomne og kan endda nyde de specielt indrettede lege- og hvileområder for dem. I mellemtiden kan deres ejere spænde rundt i gangene og opdage et bredt udvalg af kvalitetsprodukter, fra design-legetøj til økologisk shampoo samt croquettes pour chien uden korn.

Men det, der virkelig gør en forskel, er den varme modtagelse og de skræddersyede råd givet af teams i butikkerne. Alle sælgerne er passionerede, regelmæssigt uddannede for at kunne give deres ekspertise inden for de forskellige områder: hund, kat, gnavere, fugle, fisk, krybdyr... Nok til at forlade stedet med det perfekte produkt og alle oplysninger til at tage sig bedst muligt af sit dyr.

En anden fordel ved Zoomalia-butikker er de mange services og aktiviteter tilbudt året rundt. Fra pleje-værksteder til fotosessioner og gaveoverrækkelser, der er altid en god grund til at besøge eller vende tilbage til butikken. Alt sammen i en venlig og varm atmosfære, hvor dyrenes velvære og styrkelsen af båndet med deres ejer er i højsædet.

Med dette unikke koncept store genopfinder Zoomalia dyrehandlen og demonstrerer, at man kan kombinere det bedste fra web og fysisk handel til fordel for dyresagen. En stor fordel for at imponere juryen af konkurrencen "Årets Bedste E-handler" og, hvem ved, bliver den første dyrehandel til at vinde den eftertragtede titel!

Entrée d'un magasin Zoomalia : le meilleur e-commerçant

Zoomalia, en innovativ virksomhed med fokus på fremtiden

I 14 år har Zoomalia konstant innoveret for at forbedre oplevelsen af sine kunder og dyrenes velvære. Ny teknologi, udvikling af eksklusive produkter, international ekspansion... Virksomheden er beslutsomt fremadskuende og har til hensigt at gøre opmærksom på dette gennem sin deltagelse i "Årets Bedste E-handler"-konkurrence.

Også på det teknologiske innovationsområde har Zoomalia valgt at investere massivt i sine logistik- og digitale værktøjer. Med en lagerkapacitet på 21.000 m² udstyret med den nyeste forberedelses- og forsendelsesteknologi er virksomheden i stand til at levere til sine kunder på 24 timer overalt i Frankrig med en tilfredshedsrate på 98%. På hjemmesiden investerer Zoomalia også i flydende oplevelse og personalisering med funktioner til skræddersyede anbefalinger og en chatbot til at svare på internetbrugeres spørgsmål 24 timer i døgnet.

Innovation inkluderer også udvikling af produkter og tjenester, eksklusivt forestillet af Zoomalias teams for altid bedre at imødekomme dyrenes og deres ejeres behov. Således tilbyder virksomheden allerede sine egne marques, udviklet med eksperter i ernæring og dyreadfærd. Sortimenter, der kontinuerligt beriges med nye opskrifter og trendy tilbehør, til stor glæde for dyrene og deres pet-forældre! Find dem på vores online dyrehandel: Dailys, Optimus, Crocorico, Quality Sens, Quality Clean, Zoomalia Basic, Zolia, Iako, Reptil'us, Watpond, Watsea, Fisae.

Endelig skiller Zoomalia sig ud for sine udviklingsambitioner både i Frankrig og internationalt. Allerede til stede i 7 europæiske lande planlægger virksomheden at fordoble antallet af butikker inden 2025 og styrke sin online tilstedeværelse på nye markeder. Alt sammen mens de holder sig til de grundlæggende elementer: udvalg, pris og rådgivning til fordel for dyrevelfærd.

Logistique Zoomalia : Meilleur e-commerçant


Bemærk! Så mange styrker, der gør Zoomalia til en seriøs kandidat til titlen "Årets Bedste E-handler 2025". Beslutsomt vendt mod fremtiden, fremstår virksomheden som en ny model for dyrehandel, mere innovativ, ekspert og engageret. Nok til at overbevise en jury af fagfolk og frem for alt de millioner af dyreejere, der allerede stoler på dem dagligt. Aftale i oktober 2025 for resultatet :)

Trofæ for bedste e-handler: dine spørgsmål

Hvad er konkurrencen om "Årets Bedste E-handler"?

Konkurrencen om "Årets Bedste E-handler" er en årlig begivenhed arrangeret siden 2013 af Qualimetrie. Den belønner de mest populære franske e-butikker blandt forbrugerne i forskellige kategorier: mode, skønhed, high-tech, købmand, dyrehandel...

Vinderne bestemmes på baggrund af en online undersøgelse blandt et bredt panel af internetbrugere, der vurderer deres tilfredshed ud fra kriterier som kvalitet af tilbud, forholdet mellem pris og kvalitet, købsoplevelse, levering eller kundeservice. En garanti for tillid og anerkendelse for de udvalgte brands!

Hvorfor deltager Zoomalia i konkurrencen?

For Zoomalia er deltagelse i konkurrencen "Årets Bedste E-handler 2025" en selvfølge, især da virksomheden allerede vandt en E-handelspris i 2015. Som fransk leder inden for online dyrehandel ønsker virksomheden at få anerkendt sin ekspertise og kvaliteten af sit tilbud hos offentligheden. Det er også en mulighed for at fremhæve sine daglige forpligtelser: valget, prisen og rådgivningen til fordel for dyrevelfærd.

Ved at konkurrere med andre e-handelsaktører, på tværs af sektorer, ønsker Zoomalia at bevise, at en dyrehandel kan være lige så innovativ og præstationsorienteret som en mode- eller high-tech-side. Endelig er det en fantastisk mulighed for at samle sine teams og kunder omkring et fælles projekt: at gøre Zoomalia til det foretrukne mærke for dyreelskere!

Hvordan kan man støtte Zoomalia i denne konkurrence?

For at støtte Zoomalia i deres ambition om titlen "Årets Bedste E-handler 2025" er det meget enkelt! Det kræver kun, at man deltager i den online undersøgelse, som vil blive gennemført af Qualimetrie fra den 8. juni til den 8. juli 2024. Hvis du allerede har bestilt på zoomalia.com eller i butikken, kan du give din mening om din købsoplevelse.

Hver stemme tæller for at hjælpe Zoomalia til at nå toppen! Du kan også fortælle om det i din omgangskreds og opfordre dine nære til at stemme. Jo flere vi er til at fremhæve kvaliteten af Zoomalias produkter og tjenester, desto større chance har vi for at vinde den eftertragtede pris. Så er I klar til at stemme og lade jeres foretrukne dyrehandel vinde?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere