Spørgsmål, produktdiskussioner Hampestrøelse 100% naturligt Quality Clean
40 svar
1 beskeder
henri
Kan 100% naturligt hampestrøelse bruges til katte og også til kompost i haven?
4 beskeder
veronique
Jeg tror ikke, at denne kattegrus er egnet til en kat... men da det er ret tykt, kan det sikkert bruges som muld til haveplanter.
4 beskeder
veronique
Jeg tror ikke, at dette strøelse er egnet til en kat, men til gengæld til muldning af haveplanter vil det sikkert gøre godt...
1 beskeder
guillerm
Hej, det ville være fint, hvis det var hampgranulat, men det er det ikke her.
1 beskeder
Éléna
Hej, jeg tror ikke, det er egnet til katte, da det kan sidde fast på deres poter og sprede sig, fordi det flyver en del.
1 beskeder
alexandra
God aften! Ikke egnet til katte. Når det kommer til kompost, ingen problemer, men igen, ikke med katteafføring.
2 beskeder
monique
ikke til en kat, jeg bruger den som bunddække til en voliere til en papegøje, hvor den ikke har adgang
2 beskeder
monique
ikke for en kat, den ville få det på poterne, jeg bruger det som bund af en voliere til en papegøje
1 beskeder
stephanie
Hej. Jeg bruger i øjeblikket et fleece-tæppe til mit marsvins bur, men jeg vil gerne prøve et andet alternativ. Hvor ofte skifter I strøelsen med denne hamp? Er der lugtgener?
1 beskeder
sandra
Hej, jeg bruger strøelse i hele bunden af kassen til mine rotter. Jeg skifter det hver uge. Der er nogle små lugte de sidste to dage før skiftet, men der er mindre lugt end med træspåner.
1 beskeder
céline
Hej, mulig hvalpebakke? Tak
1 beskeder
cécile
Hej, jeg tror ikke, det er ideelt, de risikerer at få det overalt, hvis de tisser på det... og få det i skægget..
1 beskeder
malezieux
Hej, jeg tog dem denne måned til kanin og marsvin, jeg skal nødvendigvis lægge piller nedenunder, da de ikke absorberer noget, altså en hvalpepølse...
1 beskeder
laetitia
Hej, jeg bruger det til mine kaniner og chinchillaer. Jeg synes, det er ret godt; toppen er tør, og når jeg gør rent, er strøelsen godt fugtig nedenunder. Jeg synes, det absorberer væsken godt, og der er ingen lugt af urin. Jeg skifter det hver anden dag for kaninerne. Jeg bruger det også til min kat, men den bruger det sjældent, da den går udenfor for at besørge.
1 beskeder
fabrice
Hej. Ja, den var effektiv til min hvalp. Men det her mærke er ikke så blødt som et tidligere, jeg havde købt. Når man tager det i hånden, føles det stik. Foretræk et mere blødt hampebundmateriale.
3 beskeder
alban
Jeg tror det kan gå, men det skal ændres hver dag
3 beskeder
brigitte
Jeg tror det ikke. Han vil få det i hele pelsen og dermed spre det overalt…
1 beskeder
melanie
Hej, kan nogen fortælle mig, hvad der svarer til 30L i kg? Tak for din tilbagevenden :)
1 beskeder
caroline
Hej, jeg har lige vejet min 30l taske for dig, den vejer lidt over 3 kg.
2 beskeder
eva
Hej, jeg har bestilt dette kattegrus i 30L, og det svarer vist til 10 kilo.
1 beskeder
benoit
Jeg vejede min 30L taske: 2,8 kg Så det repræsenterer i gennemsnit 3 kg, tror jeg
1 beskeder
denis
Ja, det er korrekt, jeg tager sække på 200 liter, de vejer cirka 22 kg, så lidt over 3 kg for 30 liter (Bemærk, det er et lille volumen)MvH
1 beskeder
edward
cirka et kilo pr. 10 liter - altså tre kilo for 30L
1 beskeder
fautine
Hejsa, kan dette strøelse bruges til høns venligst?
1 beskeder
andrée
Helt sikkert. Jeg bruger det til det. Desuden er det meget let at udvide
1 beskeder
anne frederique
For mig, det er elendigt. Denne kattegrus er fyldt med støv og absorberer slet ikke noget. Den er ubrugelig
3 beskeder
brigitte
Ja. Jeg bruger det til det, og jeg er helt tilfreds. God absorbering, mindre lugt og nem at rengøre. Det bedste!
2 beskeder
christelle
Hej, dette strøelse er 100% naturlig og indeholder ikke phenol. Kombineret med hampmåtten til mit marsvin, er det det bedste!
3 beskeder
patricia
Hej, dette strøelse er naturligt, super absorberende og sikkert for din gnaver. Jeg bestiller det regelmæssigt til min kanin, og jeg er meget tilfreds med det.

2 beskeder
lucas
Hej, jeg ville gerne vide, om denne hamp er giftig eller farlig for mine marsvin? Indeholder den phenol?
2 beskeder
alexandre
Det er naturligt hampstrøelse. Det er på ingen måde giftigt for marsvin. Jeg bruger kun det, og det fungerer rigtig godt.
1 beskeder
maja
Der er ikke noget giftigt i dette strøelse. Jeg bruger det til min marsvin og min kanin
7 beskeder
melanie
Bonjour, Dette strøelse er en af de bedste du kan finde alt om det på denne forenings hjemmeside: http:/aubonheurdesrongeurs.e-monsite.com/
1 beskeder
anne-cécile
Hej, jeg er meget tilfreds med dette 100 % naturlige strøelse, uden kemiske produkter. Mine marsvin sætter pris på det, og jeg kan kompostere det.