adfærdsmæssigt problem

geneviève
3 beskeder
geneviève
Hej, jeg adopterede en trefarvet kat i en dyrevenlig organisation den 19/04/19. Hun er 5/6 år gammel. Det stod, at hun er "venlig", men har svært ved at tåle andre katte, hvilket er grunden til, at jeg adopterede hende (jeg foretrækker striber). Nå, jeg kan ikke forstå, hvad der sker i hendes lille hoved:Hun sover hele dagen og natten, er ikke rigtig interesseret i at lege, ikke kælen (bortset fra 2 gange, hvor hun kravlede op på mit skød og tilbragte natten sammen med mig). Det er desværre slut. Hun kigger næsten aldrig på mig, bortset fra når hun er sulten (hun var tilbageholdende i starten, men det er blevet bedre. Jeg glemte at nævne, at en dame adopterede hende og beholdt hende i 1 1/2 år (formodet) og returnerede hende til lyet; jeg ved ikke hvorfor? Jeg ved ikke, hvordan hun blev behandlet? Hun må have tilbragt 2 år i dette ly. Jeg har aldrig haft kæledyr (som jeg altid har adopteret i ly, og de har været kærlige, kælne, legesyge og meget tæt på mig) indtil min lille vanille, som blev kastet på gaden, ældre end hende, men elskelig og altid tæt på mig, en kærlighed... ydermere, hun var meget snakkesalig)Desværre er hun her ikke længere!! Hvilket gør, at jeg ikke har det godt overhovedet, ingen følelse af at have et lille hjerte at værne om! Har du en kat, der er lidt som hende? Kan du hjælpe mig med at forstå hende? Jeg er ked af det.Tak så meget God aften
geneviève
3 beskeder
geneviève
Hej Luc,

Tak for dit svar. Min søn har en meget uafhængig trefarvet kat... jeg havde en meget behagelig overraskelse med min egen i går aftes, det var en masse kæl og hun sov næsten sammenkrøllet i mine arme, og om morgenen skete det samme; hun legede gemmeleg med mig under dynen, gjorde en indsats for at gå ud på altanen, og jeg magede hende! Vi var begge glade.

Den stakkels lille har ikke haft det let i livet, som mange andre, desværre! Bare rolig, jeg har altid taget "hunde og katte" uden at vælge dem, som snarere har været uelsket; jeg kan sige, at de alle har været bedårende og fulde af kærlighed. Ingen fare for, at jeg lader min lille skat gå, når en dyreven kommer ind i mit hjem, forlader de det ikke igen!! Jeg kan virkelig godt lide din måde at tænke på, det er "at elske uden at forvente noget til gengæld"! Du er en god person!

God påske og held og lykke fremover.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre