Kontakt e-mail

Hélène
5 beskeder
hélène
Tak
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hello Vincent,For any withdrawal, the return costs are the responsibility of the client.The return label to affix to the package will be provided by the Post Office or any other organization through which you will return the merchandise to us.If you have any further questions, I invite you to contact our teams via the contact forms available in the "Customer Service" tab.Have a good day,Coralie from Zoomalia
Vincent
2 beskeder
vincent
Jeg har forsøgt at bruge denne formular ved at klikke på kundeservice uden held. Det er også angivet, at jeg skal kontakte kundeservice, der vil give mig et retur nummer til at klistre på pakken.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hejsa, Ved returnering af en vare som led i en fortrydelse, er returudgifterne og etiketten på din regning. Jeg opfordrer dig til at kontakte postvæsenet. Du kan også kontakte os på 05 54 54 00 24, hvis du har brug for hjælp. God dag, Coralie fra Zoomalia
Hélène
5 beskeder
hélène
Hej, jeg har lige fundet denne besked, kompliceret ... grundlæggende vil mine forsendelsesomkostninger koste mig mere end produktet. Fantastisk forslag. Du kan lukke sagen. Jeg tror ikke, jeg vil anbefale jer. At betale for et produkt, hvoraf en del ikke kan bruges, og i mellemtiden har jeg ikke behandlet min hund, faktisk kun problemer. Hav en god dag
Hélène
5 beskeder
hélène
Du påtager dig ikke dit ansvar, selvom forsendelsespakken var meget godt beskyttet. Det faktum, at produktet ankommer i defekt tilstand, skyldes, at det allerede var det inden og ikke på grund af den første levering. Det er også op til jer at kontrollere, hvad I sender. Ekstremt skuffet, vred og træt. God dag
Hélène
5 beskeder
hélène
Det er virkelig at tage folk for skinker !!!
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Bonjour Hélène,

Return costs are the responsibility of the customer in case of withdrawal only. My response is following another customer's request.

You can find my response from three weeks ago a little higher in the conversation informing you that you can contact our after-sales service via the "My account" tab, "Customer service".

I invite you to contact us, I cannot locate you if your requests are made on the forum.

Coralie de Zoomalia
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Manon, Som svar på din forespørgsel. Jeg inviterer dig til at følge følgende link: https://www.zoomalia.com/support/question/ Når du er der, har du mulighed for at klikke på det emne, der passer bedst til din forespørgsel, hvorefter du får adgang til de skriftlige formularer. Hav en god dag, Coralie fra Zoomalia
Martine
1 beskeder
martine
Hej, jeg afgav en ordre den 26. juli 2024, og jeg modtog produktet, som jeg er tilfreds med, især min ged!!!! Jeg har annulleret loyalitetsprogrammet via e-mail inden udgangen af måneden, men jeg blev alligevel debiteret for 21 euro den 25. august. Det drejer sig om ordren 33341570. Med venlig hilsen.
José
41 beskeder
josé
Hvorfor fortsætte med at tilbyde os "Web Loyalty" rabatprogrammet, som får os til at betale for at få en rabat? Ved min sidste bestilling blev jeg tilbudt en "rabat" på omkring 17 €, som ville have kostet mig mere end 20 €!!! PR. MÅNED!!! Det er virkelig en flot og stor idé ♡. Man burde give en medalje til dem, der har opfundet den.
Julien
4 beskeder
julien
Tak José for dette spørgsmål!! Jeg venter spændt på svaret
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Dominique,Videorna på webbplatsen måste uppfylla vissa villkor för att godkännas, detta gör det möjligt för oss att reglera tilläggen och erbjuda relevant innehåll till våra kunder.Tveka inte att publicera dina videor på sociala medier och nämna oss om du vill!Jag står till ditt förfogande,Coralie från Zoomalia
Dominique
12 beskeder
dominique
Det er fordi jeg ikke kan lide dine videoer, da jeg finder dem kedelige, at jeg ikke laver dem længere. Jeg kan lide det, der lever, det der bevæger sig, som viser dyrene nyde det, de får tilbudt, og ikke en person, der bare åbner pakken og rører lidt ved produktet. Min opfattelse af dine videoer ændrer ikke noget ved, hvad jeg tænker om Zoomalia, som for mig er meget positiv. Med venlig hilsen
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Marie-Agnès, Magnetforsendelsen ved afsendelse af en ordre er begrænset til en ordre om måneden, forudsat at de er tilgængelige, da vores reklameartikler nogle gange er meget populære, som angivet på vores hjemmeside.Jeg ønsker dig en rigtig god dag, samt til dine kæledyr.Coralie fra Zoomalia
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Dominique, Tak for din feedback. Vores side er i konstant udvikling, og dine kommentarer hjælper os med at blive bedre. Jeg forbliver lydhør og ønsker dig en god dag, Coralie fra Zoomalia
Nuno
1 beskeder
nuno
Hej. Jeg er i Portugal, og jeg er en regelmæssig kunde. Jeg har prøvet siden mandag at afgive en bestilling, men til sidst bliver jeg altid viderestillet til loginsiden. Kan du hjælpe mig?
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Nuno,Jeg beklager, at du oplever et problem.Prøv venligst at logge ud og ind igen på din konto. Du kan også kontrollere, om du er på "zoomalia.pt".Hvis problemet fortsætter, bedes du kontakte os via kontaktformularerne "Min konto" og "Kundeservice".Vi ses snart,Coralie fra Zoomalia
Pierre-Luc
1 beskeder
pierre-luc
Hej, jeg har lige downloadet appen, men jeg har ikke fået de 1000 loyalitetspoint
Micheline
1 beskeder
micheline
Jeg skulle have fået leveret den 24/12, og nu bliver jeg kun fortalt om en levering senest den 2/01. Hvis jeg havde vidst det, ville jeg have bestilt andetsteds. Derudover har I trukket pengene. Jeg er slet ikke tilfreds.
Christine
2 beskeder
christine
Hej, jeg har bestilt to sække Optimus Sterilised kyllingefoder. Den første var ok. Den anden er halv muggen i bunden. Det er unødvendigt at bestille to sække, hvis jeg ikke kan bruge den anden på grund af udløbsdatoerne. Min hund spiser ikke nok på en måned… Da jeg ikke tjekkede datoerne ved ankomst, var sække måske lige på grænsen af deres udløbsdato. Jeg er meget bekymret nu over at skulle bestille det samme produkt igen. CD
Élise
2 beskeder
Élise
Pakke modtaget i dag, mangler 5 artikler. Video optaget som bevis for, at den var ordentligt lukket. Kasse rekonstrueret af DPD.
Christine
2 beskeder
christine
Hej, jeg har bestilt en dobbelt papegøjebur, modtaget den 09/01/25. Det er dagen efter, at jeg bemærker, når jeg åbner de 3 pakker (indholdet var meget dårligt pakket), at jeg mangler en pakke for at samle buret. Jeg mangler nogle gitre og møtrikker. Jeg har sendt jer en klage med en afskrift af alle nyttige numre, der er skrevet på de 3 kasser. Jeg mangler kassen 1/4 med skruer og møtrikker. Desværre er jeg ikke i stand til at sende jer billeder, så jeg håber virkelig, at I vil gøre det nødvendige for at fuldføre min ordre så hurtigt som muligt, selv uden billeder. Med venlig hilsen Christine
Christine
2 beskeder
christine
Tak Coralie, jeg håber virkelig at modtage min manglende pakke. Venlig hilsen
6359911@RGPD.fr
2 beskeder
Hej, hvornår planlægger I at tilbagebetale for en annulleret ordre? Mit konto blev debiteret, og til trods for mine forespørgsler venter jeg stadig på mine penge.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Ariane,Dine anmodninger er blevet modtaget og behandlet. Et endeligt svar blev givet til dig i morges. Jeg opfordrer dig til at tjekke dine e-mails.Ha' en fremragende dag,Coralie fra Zoomalia
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, ved min seneste ordre i januar måned tegnede jeg et abonnement for at tredoble mine Zoomalia-point, for hvilket jeg betalte 9,90 EUR. Det var således en overraskelse at opdage, at jeg ikke kun ikke modtog tredobbelte point for min ordre på mere end 340 EUR, men jeg modtog slet ingen point, da de 610 point var der inden denne seneste ordre, og jeg har stadig 610 point!!! Et andet problem er, at jeg betaler for SMS-tjenesten for at blive advaret om min levering, og jeg modtager ingen besked via denne service!
Rita
1 beskeder
rita
Hello, I just made an order but when I go to my account I don't see anything and the transfer has been made. How can I confirm that it has been recorded? Thank you.
Yaël
1 beskeder
yaël
Hej, jeg har afgivet en ordre den 19. februar, men jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse, og ordren vises ikke på min konto, men alligevel er min bankkonto blevet debiteret. Hvad skal jeg gøre?
Nicolas
1 beskeder
nicolas
Hej. Dette er anden gang, jeg bestiller på hjemmesiden, men jeg modtager ikke den magnet, der bliver tilbudt som gave. Jeg synes, det er ærgerligt, da min søster, som også bestiller, får en hver gang, hun afgiver en ordre.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Nicolas,Jeg tager din anmodning om vores magneter til efterretning.Afsendelse af en magnet sker ved forsendelse af en ordre én gang om måneden, forudsat at de er tilgængelige, da vores goder nogle gange er så populære, at de bliver udsolgt, som det fremgår på hjemmesiden.Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker yderligere oplysninger.Hav en god dag,Coralie fra Zoomalia
Chantal
1 beskeder
chantal
Kære, jeg afgav en ordre på €81,46 for et par dage siden: MA253759270. I går kl. 7.30 modtog jeg en første besked fra GLS på min telefon: "Urgent: Levering af pakken ZOOMALIA nr. OOJI6ZC0 ikke mulig i dag. + info senere i dag via e-mail for at arrangere ny levering. Dit GLS-team." Jeg modtog ingen e-mail, men en anden besked kl. 10.56: "Urgent: på grund af en hændelse kan vi ikke levere pakken nr. OOJI6ZC0. Kontakt din afsender ZOOMALIA. Dit GLS-team." Ved du mere om problemet, der forhindrer pakken i at blive leveret til mig? Det, der generer mig, er, at jeg meget hurtigt vil løbe tør for frø. Med venlig hilsen, Chantal Macaire
Annick
2 beskeder
annick
Hej, jeg er meget utilfreds med leveringen, og det var da jeg så nogen, at jeg stillede mig selv spørgsmålet, hvad laver han, at jeg gik for at se, faktisk var det nogen, der ville stjæle min pakke, faktisk min pakke lå på fortovet, selvom ringeklokke er 1 meter væk, det kan han gøre. Normalt ringer leverandøren på klokken, og der blev ikke ringet, og pakken var synlig og tilgængelig for alle, og jeg var ved at få den stjålet, fordi pakken bare blev lagt der uden at blive advaret, manden havde allerede set i pakken, mens jeg ventede på leverandøren. Bizarre og utilfreds, nu er jeg bange for at bestille, hvis det gentager sig, og nogen stjæler det fra mig, jeg er altid hjemme på grund af mit handicap, vil du tage nogle skridt mod denne chauffør, som i det mindste kunne have ringet på døren, siger jeg meget bekymret for mine næste ordrer, jeg har brug for at blive beroliget, for jeg bestiller hver måned, men vil leveringerne være som før, eller risikerer jeg at miste levering og penge, jeg tror, en commercial gesture ville være velkommen, da det er Zoomalia, der vælger sin leverandør!! Forestil dig, hvis det havde regnet, da det ikke engang var foran døren, eller hvis nogen stjal det fra mig, hvad gør jeg så!! Tak for at du læste mig, venlig hilsen
sophie
1 beskeder
sophie
Hej
Vi har foretaget en bestilling den 12. marts 2025, men vi har ikke haft tid til at afhente den på pakkeshoppen.
Vi har lavet en ny bestilling, men vi er endnu ikke blevet refunderet for den tidligere.
Det drejer sig om beløbet 164,97€ i navnet Vanschel Sophie, betalingen er gennemført den 13. marts med et MasterCard. Tak fordi du kontakter mig eller holder os opdateret på følgende e-mailadresse: [email protected]
Jeg takker jer
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Sophie,Jeg bekræfter, at din anmodning er blevet behandlet af min kollega, og at tilbagebetalingen er blevet gennemført.Hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.Hav en god dag,Coralie fra Zoomalia
Marta
1 beskeder
marta
Hej, Den 5. april annullerede jeg en ordre på et beløb på 39,96 €. Det er nu gået 18 dage, og jeg vil gerne vide, hvor min refundering er? Ser frem til et svar, god dag
Xavier
9 beskeder
xavier
Hej, jeg glemte at nævne, at jeg ikke modtog nogen magneter efter min sidste ordre. Hvordan kan det være? Tak, venlig hilsen Xavier.
Harmony
2 beskeder
harmony
Hej, jeg kan ikke finde din email. Jeg har afgivet en ordre, og den vises ikke under mine tidligere ordrer, og jeg har ikke modtaget nogen bekræftelsesmail. Kunne du venligst svare?
Med venlig hilsen
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Marta,Tak for din besked.Vi kan desværre ikke behandle din forespørgsel via forumet.Jeg opfordrer dig til at kontakte os direkte via kontaktformularerne på vores hjemmeside, så vores kundeservice kan få adgang til din sag og give dig et personligt svar.Tak for din forståelse,Vi ses snart,Coralie fra Zoomalia
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Harmony,

Tak for din besked.

Hvis din ordre ikke vises i din konto, og du ikke har modtaget en bekræftelsesmail, er det muligt, at betalingen ikke blev gennemført. Jeg opfordrer dig til at kontakte os via kontaktformularerne på vores hjemmeside, så vi kan undersøge det med dig.

Vi ses snart,
Coralie fra Zoomalia
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Xavier,

Tak for din besked. Magneterne tilføjes til bestillingerne afhængigt af lagerbeholdningen. Deres tilstedeværelse er derfor ikke systematisk. Tak for din forståelse,

Vi ses,

Coralie fra Zoomalia
Marie Jose
2 beskeder
marie jose
Hej, jeg har glemt min adgangskode. Jeg gør det, der skal til, men modtager aldrig et link i min e-mail for at nulstille den. TAK
Aurore
8 beskeder
aurore
Hej, Dette er formularen og ikke en kontaktadresse :) Ha’ en god dag Hilsen Aurore

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre