Angst, depression, trækninger...hos min kat

Hej,
Jeg er ny medlem af siden, som jeg allerede sætter pris på. Jeg har en kat på halvandet år, som har opført sig mærkeligt siden vi flyttede i slutningen af juli. Ifølge nogle hjemmesider skulle hun være stresset, angst eller endda deprimeret... Symptomerne er: hun går tæt på jorden, langsomt, med næsen vidt åben, mistroisk, og springer ved den mindste lyd eller bevægelse. Hun angriber alle objekter, også sine skåle. Men ikke os (heldigvis).
Hun er ikke alene i løbet af dagen, min partner tager sig af hende, men hun foretrækker at isolere sig. Hun leger lidt og bliver hurtigt træt af legene... Hun plejer sig korrekt, hendes tilbehør og kattebakker er rene, og alligevel slider hun sine klør ned... Som langhåret har jeg bemærket knuder på bagpartiet.
Jeg forestiller mig mange ting. Hun har været til dyrlægen, der ikke fandt noget.
Så jeg har bestilt Zylkène og en Feliway diffuser for at berolige hende, jeg håber det vil virke.
Hvis nogen har haft et lignende problem, er deres råd velkomne...
Når man elsker sit dyr, stresser deres angst os....
Tak
Christelle
Hej
min katser konstant op, har mange mareridt med knurren, som om han snerrer ad andre katte, selvom han er en indendørskat. Han overvåger altid alt og løber som om han bliver angrebet, eller som om han er ved at angribe. Han puster ofte sig op og mjaver meget for at få opmærksomhed ... hvis nogen kan hjælpe mig ..

God aften,
Din lille kat ser meget stresset ud
Hvad er din lille kats alder?
Hvornår blev den fravænnet?
Kommer den fra dyrebeskyttelsen? Fra en opdrætter?