Apelka 100 ml

clara
16 beskeder
clara
Hej. Min skønne er gået bort efter næsten 18 år sammen med os. Jeg ville være på forkant og købte en flaske på 100 ml apelka. Flasken er ny og blev købt på apoteket den 20. oktober. De tager ikke produktet tilbage, så jeg sælger det videre. Købt for 85, jeg tilbyder det til 75€. Mange tak
Dominique
14 beskeder
dominique
Hej, jeg ville være interesseret. Sender I det? Hvad ville prisen være? Ville I acceptere 65 € (med forsendelsesomkostninger) Venlig hilsen
clara
16 beskeder
clara
Hej. Har du en Mondial Relay i nærheden af dig? Det burde ikke koste mere end 3 eller 4 euro at sende. Jeg vil tjekke, om 69 euro passer dig? Hvordan tænker du, vi kan ordne betalingen? Jeg ser frem til at høre fra dig. God dag
clara
16 beskeder
clara
Er du fra hvilken region? Man ved aldrig.
Dominique
14 beskeder
dominique
Hej ja, jeg har en Mondial Relay i nærheden af ​​mig....jeg er i Normandiet...76700 Gonfreville-l'Orcher og 69 € ville passe mig tak...
clara
16 beskeder
clara
Har du tilfældigvis PayPal til betaling, eller har du en anden idé?
clara
16 beskeder
clara
Vi er meget langt fra hinanden, så en personlig overdragelse vil ikke være mulig. Det er en skam. Efter konsultation vil det koste 69€ for produktet og 4,20 euro i forsendelsesomkostninger. 73,20 euro hvis jeg ikke tager fejl.
Dominique
14 beskeder
dominique
Er vi enige om, hvordan vi går frem? Kan du sætte annoncen på Le Bon Coin? Eller på My Pet Corner? (selvfølgelig ved forbehold om salget til mig)
clara
16 beskeder
clara
Den blå kugle nægter at uploade produktet. Jeg har prøvet flere gange, den bruger fra. Har lidt software, der gentager mediciner. My pet corner kender jeg ikke
clara
16 beskeder
clara
Jeg har lige oprettet annoncen på Mit Pet Corner Under godkendelse Navn på annoncen : Apelka
clara
16 beskeder
clara
Annonce afvist med Apelka i titlen. Jeg forsøger en opløselig løsning. Vi får se.
clara
16 beskeder
clara
Jeg har to, en med et billede af udløbsdatoen på flasken, en med en Snoopy. Jeg krydser fingre for, at en af dem virker
clara
16 beskeder
clara
Jeg prøver Le Bon Coin uden billede Titel: til kat Jeg har en konto
clara
16 beskeder
clara
En resultat er, at en af ​​de to er blevet testet på mit kæledyr (drikkelig løsning som nævnt i titlen og billedet af udløbsdatoen). Le Bon Coin afviste igen. Hvordan fungerer det på My Pet? Jeg er ved at opdage denne side.
Dominique
14 beskeder
dominique
Faktisk er det ligesom det gode her, hvor Vinted...Jeg køber produktet, du bliver underrettet, så sender du pakken, jeg bekræfter købet, og du bliver betalt...
clara
16 beskeder
clara
Ulastelig. Jeg lader dig gøre det så nu. God aften
Dominique
14 beskeder
dominique
Jeg har lige bekræftet købet...så følg venligst instruktionerne for forsendelsen. Tak og god aften
clara
16 beskeder
clara
BonjourFør jeg sender pakken vil jeg gerne komme med et forslag. Jeg har en halv flaske på 30 ml (købt for 38€ på apoteket). Ville du være interesseret, hvis jeg tilbyder det for 10 euro? Og du kan foretage en PayPal-betaling fx? Så lægger jeg det hele i den samme pakke. Jeg venter på dit svarTak
Dominique
14 beskeder
dominique
Ok jeg tager det ....giv mig dine PayPal-oplysninger, så jeg kan foretage betalingen
clara
16 beskeder
clara
Hej, det er [email protected] Jeg vil sende pakken i eftermiddag, hvis jeg kan
Dominique
14 beskeder
dominique
Jeg har foretaget betalingen gennem PayPalGod aften
clara
16 beskeder
clara
God aften. Ok, jeg vil sætte de 2. Send mandag.PayPal vil have tid til at advare mig om betalingen (indtil videre intet spor), og jeg vil også være i stand til at oprette min konto med identifikation på my pet corner
God aften til dig
Dominique
14 beskeder
dominique
Ok ikke noget problem....jeg havde lavet en fejl i jeres adresse, jeg kom til at skrive @gmmail ved en fejl...jeg har lige annulleret og foretaget betalingen med den rigtige adresse...god aften
clara
16 beskeder
clara
Hej Jeg har godt modtaget de 10 euro på PayPal. Ingen problemer. Og jeg har lige afleveret pakken nu. I går var det lukket. Jeg ønsker dig en fremragende dag

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre