Dødsfald, usikkerhed og spørgsmål...

gabriel
2 beskeder
gabriel
Undskyld for begyndelsen, som forklarer sammensætningen af vores lille familie, men det virker vigtigt for mig, og desuden, hvis jeg kom for at se dette forum (hvilket ikke er min stil), er det hovedsageligt fordi jeg føler, at det ville være godt for mig at tale om min kat og de følelser, han delte med mig, og dem som hans død har udløst...

Til at starte med, goddag/godaften, jeg vil gerne præsentere mig selv, mit navn er Gabriel, jeg er 25 år, jeg har boet i vores hus i 2 år, som jeg deler med min forlovede, som jeg har været sammen med i 5 år, og også med flere små pelsede væsner :)

Disse sidstnævnte var (var) i antallet af 4 (i øjeblikket 2 killinger, som en af mine hunkatte har født, og som vi normalt planlægger at finde en familie til).

Den første kat hed Kuro og havde lige fejret sine omtrent 4 år. Han var helt hvid, som hans navn ikke antyder (det betyder sort).

For at holde ham med selskab besluttede vi at få ham en kammerat, som han kom meget godt ud af det med, omkring samme alder, som bærer navnet Shiro (som betyder hvid), og hvis man forstår den ulogik er helt sort.

Vi havde planlagt at stoppe der. Men en dag, da Shiro ikke var vendt tilbage i to dage til vores gamle lejlighed, fortalte naboer os, at de havde fundet ham og bragt ham hjem til dem. Men det var ikke ham, men en meget lille ting på knapt to uger. Og da naboerne ikke kunne beholde hende, har vi derfor endelig arvet Yuki (som betyder sne eller snefnug) og som, ja, du har gættet det, helt sort, med dog en lille hvid medaljon. PS: de to små katte er hendes.

Til slut blev vi kontaktet af Kuro's familie, parret vi havde taget ham fra gik fra hinanden og kunne/ville ikke længere beholde moderen til vores første kat og fortalte os, at de planlagde at sende hende til dyreinternatet, hvis vi ikke tog hende. Så sig hej til Lilou (allerede navngivet), et dyr der har et svinekærligt temperament, som sin søn, overraskende nok :)

ENDE BREF, jeg skriver ikke i første omgang for at tale om alle de gode ting, som mine katte og i dette tilfælde Kuro, har bragt mig :), men om hans død, det tomrum han har efterladt, spørgsmålene jeg stiller, frygten og sorgen som jeg ville (selvom det er egoistisk) jeg gerne ville "dele". Jeg ønsker ikke at få nogen til at føle det, men jeg har brug for at tale om det, og at gøre det med min forlovede er kontraproduktivt, da vi kun sørger endnu mere...

Så vores Kuro, som lige var blevet lidt over 4 år... Han var ofte en gnaven kat, der klagede lige så snart vi løftede ham op og endda når vi kælede ham... (Da han var yngre, var han dog så kælen, at vi kunne kvalificere ham som klistret).

Vi har ofte spekuleret, på grund af dette, om han var glad hos os?... Men det der stadig fik os til at tro, at det i det mindste var lidt tilfældet, er, at til trods for alle de steder han kunne være om dagen, eller de steder han kunne sove om natten, valgte han altid i det mindste at være i nærheden, hvis ikke f.eks. for at sove blandt vores ben i sengen eller på puden ved siden af mit hoved når jeg sov... Kort sagt, så længe vi ikke rørte ved ham, havde vi indtrykket af, at han elskede os lige så meget som vi gjorde ham.
gabriel
2 beskeder
gabriel
Jeg er ked af ikke at have skrevet det hele på én gang, men på grund af længden af teksten begyndte skriften at bugte sig alvorligt... Desuden har jeg lige skrevet den anden del, men jeg er på mobilen, og ved en fejl skiftede jeg side, hvilket slettede alt... Jeg vil skrive det hele igen senere, så jeg undskylder overfor de personer, der vil læse dette indlæg uden at det er komplet... Mit næste indlæg vil omhandle kernen i emnet... Og jeg håber, at spørgsmålene, jeg stiller mig selv, og de frygter, jeg har vedrørende visse emner, vil finde nogen modsvar, som derfor måske kan forstå mig og hjælpe mig med at sørge i fred.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre