Spørgsmål, produktdiskussioner Elektromagnetisk kattelem 4 positioner med magnet til halsbånd
14 svar
1 beskeder
nicolas
Hej, virker kattelemmen med andre magneter end dem, der er beregnet til den? For eksempel, hvis jeg har to elektromagnetiske kattelemme og to katte, der hver især har en magnet, vil der så ikke opstå problemer, hvis en kat har en magnet, der ikke svarer til den rigtige kattelem? Tak
1 beskeder
estelle
HEJ, jeg vil gerne installere denne kattelem i en dør af metal. Er det muligt, og behøver jeg en adapter? Med venlig hilsen, Estelle
1 beskeder
claire
Hej,
Vi ønsker at installere vores katteluge, men har nogle bekymringer vedrørende dens funktion. Når vi sætter den på 'kun ind' og 'kun ud', kan alle katte komme ind, hvilket gør magneten unødvendig... men udgangen til det fri er umulig, da en hvid lås hindrer åbningen...
Hvad er batteriets rolle? Hvordan skal vi indstille kattelugen, så kun vores kat kan komme ind og ud?
På forhånd tak for dit svar.
Vi ønsker at installere vores katteluge, men har nogle bekymringer vedrørende dens funktion. Når vi sætter den på 'kun ind' og 'kun ud', kan alle katte komme ind, hvilket gør magneten unødvendig... men udgangen til det fri er umulig, da en hvid lås hindrer åbningen...
Hvad er batteriets rolle? Hvordan skal vi indstille kattelugen, så kun vores kat kan komme ind og ud?
På forhånd tak for dit svar.
2 beskeder
didier
Kan denne magnetiske kattelem installeres i en murstensvæg (garagevæg)? Hvor mange ekstra tunneler er nødvendige? Og hvilke? Tak for dit svar.
1 beskeder
elodie
Bonjour, hvis katten ikke kan vænne sig til magnetlågen, kan man da bruge kattelågen i fri indgang/udgang-tilstand? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, det er ikke muligt. Der er kun 4 positionerIndgang og udgang med magnet.Kun indgang med magnetKun udgang med magnetHelt lukket. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
stéphanie
Hello, can the electromagnetic cat flap reference 29662 be installed on a metal garage door? Can't this prevent the magnet from working properly?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Normalt set er der ingen risiko. Du kan installere den på din garageport. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
raphaël
Kan du fortælle mig, hvor mange magneter der leveres med denne kattelem. Er det muligt at købe flere separat?