Spørgsmål, produktdiskussioner FARMINA N&D Prime - Kylling & Granatæble til Steriliserede Katte
100% kunder
anbefaler dette produkt
7 svar
2 beskeder
marie
Kommer dine pakker fra N/D fra Italien, Brasilien eller Serbien
2 beskeder
nicole
De kommer fra Serbien. Perfekt kvalitet, katten er i god form i 3 år. Jeg skiftede til "steriliseret kat"-formlen, da han var 8 måneder gammel.
2 beskeder
pascal
Du er bekymret for, om Farmina-kroketterne kommer fra samme fabrik som Purizon, som synes at gøre kattene syge. Jeg har købt en 10 kg pose Farmina, den kommer fra Serbien. Jeg tror, efter de seneste nyheder, at de problematiske Purizon-kroketter er dem med fisk. Jeg har allerede brugt en 10 kg pose Farmina uden problemer med mine katte, men jeg holder øje.
2 beskeder
pascal
Der er et problem med denne fabrik, der fremstiller mærket Purizon, der sælges af Zooplus. Problemet synes kun at være med Purizon, men da fabrikken også producerer for Farmina, har vi grund til at bekymre os. Der er en Facebook-gruppe, der klassificerer foderpiller og har advaret om Purizon. Indtil videre er der intet, der tyder på, at Farmina er berørt, men hvis dine katte undgår foderet, vil jeg anbefale, at du skifter mærke.
1 beskeder
stephane
Hej, når din 6 måneder gamle killing er blevet steriliseret, bør du så skifte til disse kroketter eller blive ved med Farmina Kylling & Granatæble til killinger indtil kattens første år? Tak.
2 beskeder
nicole
Jeg tror, vi kan vente, til han er et år, men ikke længere, da katte tager på i vægt efter sterilisering.
2 beskeder
lidia
Med hensyn til min kat (steriliseret ved 3 måneder), sagde dyrlægen, at jeg skulle stoppe med killingefoder, da det var for nærende, fordi katten allerede havde en tendens til at tage på i vægt