Spørgsmål, produktdiskussioner Anti-flugt hegn til kat PetSafe
15 svar
1 beskeder
alexandra
Hej alle sammen,
Jeg har installeret et anti-escape system for flere uger siden. Afgrænsningen af min grund svarer til del B af boksen. Området er indstillet til 8, og intensiteten af halsbåndet er sat til 5 (fuldt opladet), men alligevel springer min kat over muren, hvorpå ledningen er placeret. Den får godt nok en støt under springet, men lander alligevel i det forbudte område af grunden. Jeg ved ikke længere, hvad jeg skal gøre for at forhindre den i at passere det afgrænsede område. Når ledningen er på jorden, mærker den den slet ikke, fordi det er langt under dens spring, og når ledningen er på muren, mærker den stødet godt, men passerer alligevel.
Tak for jeres råd.
Jeg har installeret et anti-escape system for flere uger siden. Afgrænsningen af min grund svarer til del B af boksen. Området er indstillet til 8, og intensiteten af halsbåndet er sat til 5 (fuldt opladet), men alligevel springer min kat over muren, hvorpå ledningen er placeret. Den får godt nok en støt under springet, men lander alligevel i det forbudte område af grunden. Jeg ved ikke længere, hvad jeg skal gøre for at forhindre den i at passere det afgrænsede område. Når ledningen er på jorden, mærker den den slet ikke, fordi det er langt under dens spring, og når ledningen er på muren, mærker den stødet godt, men passerer alligevel.
Tak for jeres råd.
1 beskeder
julien
Jeg anbefaler at bruge et halsbånd til små hunde (mere kraftfuldt)
1 beskeder
laurence
Hej, kan du sige mig, om dette produkt har en garanti? Jeg kan ikke finde noget om det. Tak.
1 beskeder
sylvie
Hej, fungerer dette system også til små haver? Tak.
1 beskeder
véronique
Hej, jeg skal installere en robotplæneklipper med en elektrisk ledning til at afgrænse klippeområdet. Er der risiko for interferens mellem de to ledninger, hvis jeg også installerer et Anti-fugitivsystem på samme sted? Tak
1 beskeder
mireille
Hej, jeg leder efter en løsning til min lille kat. Jeg har allerede mistet 2 katte, så jeg ønsker ikke at miste denne. Min grund er 1200 m² med en port, hvad gør man? Skal man købe flere ruller tråd??? Tak for jeres svar.
3 beskeder
joelle
Hvad angår mig, har jeg et stykke jord på 1300 M2, længden af ledningen er tilstrækkelig, men ledningen er ikke særlig stærk, og jeg var bange for at beskadige den, mens jeg arbejdede i haven. Jeg købte simpelthen en rulle elektrisk ledning i en byggemarked (5 euro), og det fungerer meget godt. For porten skal du følge producentens anvisninger nøje. I starten skal du observere din kat godt, min havde fundet tricket med at styrte frem ved at hoppe over ledningen. Den fik en elektrisk stød, men det var ligegyldigt for den. Jeg var nødt til at hæve niveauet til det maksimale. Siden da går alt godt ...
1 beskeder
iris
Hej,Jeg har 2 katte, og jeg skal derfor købe 2 halsbånd. Da grunden er 300 m^2, har jeg brug for 2 størrelser af tråde. Hvis jeg køber 2 forskellige pakker, vil de så være kompatible? Eller skal jeg købe 1 pakke + 1 separat halsbånd + 1 ekstra ledning separat?Tak
3 beskeder
joelle
Jeg har også to katte (5 kg og 5,5 kg), og jeg købte også en pakke + en halsbånd. Det medfølgende ledning vil faktisk være langt nok. Personligt foretrak jeg at bruge elledning købt i en byggemarked: billig (2 €) og stærkere end den medfølgende ledning.
2 beskeder
perrine
Jeg vil gerne vide, om man kan fastgøre hegnet i højden på en mur, for eksempel, mit terræn har forskellige niveauer og mure, så jeg ville gerne vide, om man kan fastgøre det i højden eller ej? Ligeledes, hvor mange meter før hegnet får katten et signal? Tak på forhånd.
2 beskeder
michel
God morgen,
du kan placere ledningen i højden; Jeg har lagt nogle på et trådnet 2m højt. Dog et råd, hvis du sætter ledningen øverst på muren, vil din kat springe over og kunne komme ud. Af erfaring skal du forhindre katten i at hoppe, og derfor begrave ledningen i jorden. Katten modtager et signal fra 50 cm afhængigt af styrken indstillet på halsbåndet (fra 1 til 5).
Hav en god dag
Michel
du kan placere ledningen i højden; Jeg har lagt nogle på et trådnet 2m højt. Dog et råd, hvis du sætter ledningen øverst på muren, vil din kat springe over og kunne komme ud. Af erfaring skal du forhindre katten i at hoppe, og derfor begrave ledningen i jorden. Katten modtager et signal fra 50 cm afhængigt af styrken indstillet på halsbåndet (fra 1 til 5).
Hav en god dag
Michel
1 beskeder
adeline
Hej. Min kat er en kat, der har en ret lang og tynd hals. Alligevel passer halsbåndet ham rigtig godt. Det kan justeres, og det er sandt at det er lidt tungt, så det er nødvendigt at se om din kat vil kunne bære det. Desværre kan dette ikke forudses.
2 beskeder
michel
Det har været et år siden jeg erhvervede denne halskæde, og det er rigtigt, det er ekstraordinært, og vores kat (maine coon) bærer den meget godt. Jeg har tilføjet Weenect-systemet til lokalisering, og vores kat tilbringer omkring 12 timer udenfor i vores have og går i gennemsnit 3 til 3,5 km om dagen. Tak Petsafe MIMI57
1 beskeder
virginie
Hej, jeg planlægger at købe dette produkt, men jeg er i tvivl om det er egnet til min krydset Sphynx kat, som vejer lidt mere end minimumsvægten og har en yderst tynd hals. Derudover, er der mulighed for at returnere produktet, hvis det er ineffektivt, på grund af prisen. Tak for dit svar.
568 beskeder
zoomalia
Hej, dette produkt er specielt lavet til katte, der vejer mere end 2,7 kilo. Du har faktisk muligheden for at returnere produktet inden for 14 dage i henhold til lovbestemte fortrydelsesregler, eller ved at vælge zen-indstillingen, kan du returnere det inden for op til 1 år. Med venlig hilsen, Aurore fra Zoomalia