Jeg kan ikke komme i kontakt med zomalia via det nummer, der er angivet på internettet?

Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Alain,Vores team er tilgængeligt skriftligt via formularerne eller telefonisk på 05 54 54 00 24. Det kan ske, at ventetiden bliver forlænget afhængigt af antallet af opkald. Vær dog tryg ved, at vi gør alt, hvad der står i vores magt for at besvare hver enkelt kunde så hurtigt som muligt.Hav en god dag.Coralie fra Zoomalia
mederic
2 beskeder
mederic
Hej, jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke kan få fat på dig pr. telefon, jeg har prøvet at ringe til dig i fyrre minutter nu.
mederic
2 beskeder
mederic
Hej Det har nu været 40 minutter, hvor jeg har prøvet at ringe til dig Ingen svarer mig Hvorfor?
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Kære Mederic,
Jeg forstår din frustration, og vi undskylder for ventetiden.
Vi gør vores bedste for at besvare alle vores kunder, men mængden af opkald kan nogle gange være højere, hvilket forlænger svartiderne.
Vi opfordrer dig til at prøve at kontakte os igen eller nå os via kontaktformularerne på vores hjemmeside for et hurtigt svar.
Tak for din forståelse.
Vi ses,
Coralie fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre