Foderdispenser
2 svar
1 beskeder
mathilde
Hej, Jeg har en kat, der lider af fødevareallergi, så dens mad må ikke længere komme i kontakt med plastik. Da vi er fraværende næsten hver weekend, har vi indtil nu brugt automatiske foderautomater, problemet er selvfølgelig, at de alle er lavet af plastik... Har I nogen idéer til at "overtrække" dette plastik med et andet materiale? Eller kender I mere simpelt sagt foderautomater lavet af rustfrit stål eller noget andet materiale (bortset fra plastik...) Jeg håber at høre fra dig hurtigt, fordi det er meget besværligt...

13 beskeder
sophie
Hej Mathilde,
har du løst dit problem siden den 30/08?
Hvis ikke, kan du måske blot placere maden i forskellige små keramiske skåle eller små skåle, vi mennesker bruger :-) især hvis du kun er væk i weekenden, er mængden håndterbar.
Jeg håber at høre fra dig. God søndag!
har du løst dit problem siden den 30/08?
Hvis ikke, kan du måske blot placere maden i forskellige små keramiske skåle eller små skåle, vi mennesker bruger :-) især hvis du kun er væk i weekenden, er mængden håndterbar.
Jeg håber at høre fra dig. God søndag!
8 beskeder
jay
Du kan faktisk fjerne beholderen, men hvad med den øverste del, der indeholder resten af kroketterne .... ikke let, har du fundet en løsning siden?