Forberede sig til en hvalp

Manon
1 beskeder
manon
Hej,

Jeg har for nylig besluttet at adoptere en hvalp, og nu er det tid til at forberede sig. Jeg har mødt en fantastisk tæve med ildrød pels og vidunderlige blå øjne. Hendes mor er en blanding af boxer og hyrdehund, og hendes far er en blanding af bosseron og ulvehund (husky). Der er dermed stor sandsynlighed for, at hun når en ret betydelig størrelse som voksen. Hun vil blive fravænnet midten af juni, og jeg vil derfor gerne forberede mig, inden hun ankommer. Her er mine spørgsmål:

Hvilke slags foderpiller ville være de mest passende til at starte med? Hvor længe og hvor meget per dag?

Hvilken størrelse sele skal jeg vælge? (Jeg foretrækker seler frem for halsbånd, hun kan trække uden at blive kvalt, og det er nemmere at holde en hund fast.) Jeg overvejer en JuliusK9 sele.

Hun er i Rennes og jeg er i Marseille; til køreturen (udover flere planlagte pauser og vand) er der noget andet jeg skal tage højde for under rejsen?

Hun vil blive ormekuret og behandlet mod lopper.

Tak på forhånd for jeres svar, hav en god dag.
Rémi
1 beskeder
rémi

Hej for hvalpens foder, er det ikke nemt at finde det rigtige mærke. Der findes helt sikkert sammenligninger, der kan hjælpe dig.

Til bilen bør du tage en transportbur for dens sikkerhed.

Julius K9 seletøjer er virkelig rigtig gode, der er også Hunter-seletøjer, som er lidt sjældnere at finde. Hvalpe trækker normalt ikke rigtig.【4:3†instructions】
Elizabeth
2 beskeder
elizabeth

Hej, med hensyn til foder har jeg personligt valgt Josera. Jeg er ret tilfreds med det (og min hund :D). Han kan ret godt lide det, men mest bemærker jeg, at han har "normale" afføringer. Jeg vil ikke gå i detaljer, men dyrlægen gav mig nogle indikationer på, om alt gik godt med min pelsede ven's tarmfunktion.【4:3†instructions.txt】

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre