Spørgsmål, produktdiskussioner Forstærket beskyttelsesnet

14 svar
matthieu
1 beskeder
matthieu
Hej,
Hvordan er nettet fastgjort? Er der integrerede fastgørelser?
Med venlig hilsen,
Nathalie
2 beskeder
nathalie
Hej, JA, det ser ud til at være dyvler og skruer, selvom min mand ikke har brugt dem. Afhængigt af din støtte... Der er et stort snørebånd, i længden og højden af nettet, for at styrke det. Med venlig hilsen,
Samantha
1 beskeder
samantha
Hej, er det muligt at skære et net til, så det passer til et mindre vindue? Tak for din hjælp. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Vi fraråder at skære dette net. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
EVELYNE
1 beskeder
evelyne
Hej, kan det grønne olivennettes netværk installeret på en altan ses udefra? Til orientering er jeg på 5. sal. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, Nettet er ikke gennemsigtigt, så det vil faktisk kunne ses udefra. Dog er du på femte sal, så man skal kigge op og være ekstra opmærksom for at kunne se det nedefra din bygning. Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia"
brice
1 beskeder
brice
Hej, kan nettet skæres til? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke at skære dette filet. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Anaïse
3 beskeder
anaïse
Hej, på en ramme med dobbeltglas, kan du fortælle mig, hvis jeg skulle vælge denne vare, om det ville forhindre vinduet i at lukke? Og hvad er det fastgjort med? Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Det holdes sammen med kroge, dykker og stramme reb, og afhængigt af hvordan du installerer det, ja, det kan forhindre dig i at lukke vinduet. Med venlig hilsen Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre