forståelse hund og kat
2 svar

3 beskeder
lea
Hej,
Jeg vil gerne have nogle råd, osv. Jeg vil gerne have en hvalp, men jeg har allerede en kat. Jeg ved, at de kan komme rigtig godt ud af det sammen, men også slet ikke. Min største frygt er, at katten ikke længere føler sig hjemme, eller at hvalpen måske er lidt for legesyg med den, og at den vil gå sin vej og ikke komme tilbage. Det er virkelig min største skræk. Tak for dine svar.
1 beskeder
tiffany
Jeg tror, at det vil tage lidt tid at tilpasse sig. Katten vil ikke tænke, at den ikke længere er hjemme. Tværtimod vil den vise hvalpen, at det er dens hjem først og fremmest. Så det kan være, at katten sætter sine egne regler... enten vil den se på hvalpen fra afstand, eller den vil gå hen til den. Hvordan er din kats temperament? Har den allerede været i nærheden af et andet dyr? Hvordan opfører den sig sammen med andre dyr?
2 beskeder
sylvie
Jeg har lige fået en hvalp. Han har flere venner, herunder en kat på 19 år. Katten har sat grænserne, og alt går rigtig godt. Jeg lod dem klare sig selv og greb kun ind meget få gange. På få dage klarer de det næsten selv.