Spørgsmål, produktdiskussioner Francodex Intestinet Fordøjelsestilskud til gnavere og lagomorfer
100% kunder
anbefaler dette produkt
8 svar
1 beskeder
laurent
Hej, jeg har haft en chinchilla hjemme siden lørdag. Den var syg i dyrehandlen i 10 dage, men blev bedre. I tre dage har afføringen været normal hos os, men i morges var den mindre tør og fast, mere fugtig. Er dit produkt Vegebom Intestinet velegnet til en chinchilla? Jeg har et åbent produkt derhjemme, der blev lidt dårligt opbevaret. Kan jeg stadig bruge det? TAK!
1 beskeder
maya
jeg købte pakningen på 150g, og der er ingen måleske inde i den... Tak for at give mig en indikation for at kunne dosere med noget andet (teskefuld/hvor mange?)

2 beskeder
jennifer
Hej, Jeg har bestilt dette fordøjelsestilskud med en emballage på 150 g, og doserne er forskellige. Jeg forstår ikke doseringen, da den er anderledes end den på 10 g, og jeg har ikke modtaget den tilsvarende dosering. Kan du fortælle mig, hvad mængden så ville være?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Kapslen er i krukken med tilskuddet. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

38 beskeder
laurine
Hej, kommer dette supplement i flydende eller tabletform? Hvordan skal jeg give det til min kanin? Virker dette produkt mod let diarré?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette supplement kommer i form af pulver, der skal opløses i drikkevand. Det bruges vedligeholdende 3 gange om ugen eller som en 10-dages kur i stressperioder. Det er ikke et antidiarré middel, men det genopretter balancen i tarmfloraen. Ved meget let og forbigående diarré kan det dog forbedre transiten. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
4 beskeder
lucie
Hej, hvornår vil denne artikel være tilgængelig? Mvh
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne artikel er i øjeblikket til salg og på lager. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia