Spørgsmål, produktdiskussioner

4 svar
Joëlle
1 beskeder
joëlle
Min Loulou er en leonberger, med en halsomkreds på 60 cm, hans nuværende halsbånd er 62 cm, så det er for stramt, og jeg vil ikke kvæle ham. Det er næsten umuligt at finde neonfarvede halsbånd på 70 cm. Har du en løsning? Tak på forhånd. Joelle A.
BRIGITTE
1 beskeder
brigitte
Du har denne her på Zoomalia Collier Midnight BOBBY - reflekterende i L; halsomkreds 42 til 70 cm bredde 2,5 cm. Derudover har du nogle, der er bredere og samme længde på Amazon.
JOELLE
1 beskeder
joelle
Min hund har en nakkestørrelse på 30 cm, jeg har bestilt M/L. Er det for stort?
Jeanne
1 beskeder
jeanne
Hvis din hund har en halsomkreds på 45 cm, ville størrelsen M/L typisk være et passende valg. Størrelse L/XL kan være for stor medmindre du ønsker en løsere pasform. Husk at tjekke specifikationerne for produktet, da størrelsesguiden kan variere mellem mærker.
Danielle
2 beskeder
danielle
Hej, jeg tror, at størrelse M/L vil være tilstrækkelig, hav en god dag

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre