Går han tur med min hund?

Elodie
2 beskeder
elodie
Hej, jeg er ejeren af Paco, en fransk bulldog på halvandet år gammel. Paco havde det godt, da han var hvalp, men siden han blev 5 måneder gammel, har han kastet op hver gang han spiser, drikker, leger, eller endda når han sover. Han vågner for at kaste op, og det sker konstant. Han har været hos dyrlægen mange gange og har gennemgået to operationer. Den første gang blev hans gane reduceret, og hans næsebor blev udvidet for at forbedre hans vejrtrækning. Den anden gang blev endnu et stykke af ganen fjernet, så han har ingen gane tilbage, samt noget i halsen, der generede ham, blev fjernet, men jeg kan ikke huske navnet på det. Men han kaster stadig lige så meget op, og han har anfald, der minder om epilepsi. Det stopper måske lidt med medicin, men så begynder det igen. Han skriger, som om det gør ondt, og han falder om på gulvet. Efter sådan et anfald ved han ikke hvor han er. Alligevel siger dyrlægerne, at der intet er galt med ham, men det er umuligt, at der intet er galt. Jeg er meget bekymret, elsker min hund meget, og frygter hver dag for hans liv, da han stadig er så ung.
Roman
2 beskeder
roman

God aften,

Det er nu nødvendigt at konsultere en dyrlæge så hurtigt som muligt.

Elodie
2 beskeder
elodie

Dyrlægerne ved ikke hvordan de skal udføre deres arbejde, de ser kun pengene, mens min boubou lider

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre