Spørgsmål, produktdiskussioner Optimus frysetørrede godbidder til kat - 3 smagsvarianter
10 svar
3 beskeder
loan
Hej, hvornår vil smagene være tilgængelige igen?
1 beskeder
isabelle
Du skal kontakte kundeservice (menuen nederst på siden, i midten: "Vores firma" - "Kontakt os")
1 beskeder
marila
Generelt tager det to uger, en måned maks. Med ferierne er det sandsynligt, at det vil tage længere tid. Glem ikke at sende dig selv en mail-påmindelse, så du bliver notificeret om deres tilbagekomst. (:
1 beskeder
maéline
Hej, er godbidder egnede til killinger (3-9 måneder)? Tak.
3 beskeder
violette
Det er 100% kød, så der er ikke den store risiko for, at det er uegnet som godbidder. Størrelsesmæssigt er det kuber på cirka 1 til 1,5 cm på hver side. Min 5 måneder gamle kat elsker dem, og har ingen problemer med at spise dem. I værste fald tror jeg, at du kan skære dem i mindre stykker til din yngre killing. Det ligner lidt pap i tekstur på grund af den fuldstændige udtørring.
5 beskeder
carole
Hej ja, du kan give dem til killinger fra 3 måneder, som jeg allerede har gjort. Men du skal skære dem i små stykker, da de kan være en kvælningsfare, fordi stykkerne er lidt seje og klæbrige. Det er gode produkter, og mine 15 katte og 6 killinger er vilde med dem og spiser dem som gale.
5 beskeder
carole
når vi er færdige med at spise, skal vi give vand at drikke, det er bedre
1 beskeder
patricia
Hej, min 3 måneder gamle killing elsker dem, og fordi de er små terninger, er de nemme at spise. Jeg giver hende dem kun som godbidder, fordi hun ofte beder om dem.
2 beskeder
marie pierre
Hej min 3 måneder gamle lille elsker dem uden problemer, han elsker dem, og med legetøjsbolden er det godt, fordi det er mere underholdende, Jeg giver ham, når han for eksempel gør gode ting (kattebakken, ingen kløer på væggene hele dagen ...) eller bare for fornøjelsen ved at give ham dem, de er fantastiske
3 beskeder
loan
Tak
6 beskeder
elorri
Hej, det har været to måneder, siden kyllingeretterna ikke var tilgængelige. Vil de snart være tilgængelige, tak?