Spørgsmål, produktdiskussioner Gourmet Gold Timbales 4 smag til kat - Pakke 96x85g
6 svar
4 beskeder
colette
Har en kræsen kat, og på trods af anmeldelserne tøver jeg med at bestille 96 dåser. Jeg vil gerne lave en test, før jeg bestiller. Har du en mindre pakke? Ser frem til at høre fra dig. Tak, Colette HAMEL
3 beskeder
eliane
Jeg har 2 katte derhjemme, som særligt elsker variationen af disse dåser. På min grund og min nabos grund (vi har oprettet en forening) fodrer vi omkring tyve katte (alle kastreret og chippet, og alle spiser disse dåser uden problemer. Jeg forestiller mig, at der blandt dem er nogle, der kunne være kræsne... Men de spiser alle det samme, 2 gange om dagen, plus tørfoder. Med venlig hilsen, Eliane
4 beskeder
colette
Tak ELIANEColette
1 beskeder
viviane
hej, der findes pakker med 12 kasser blandinger af kylling-tun-laks-okse til at teste. Mine 5 katte elsker det sammen med tørfoder
4 beskeder
colette
Tak Viviane, kan du venligst angive mærket for de 12 kasser. I første omgang ville jeg være interesseret. Tak Colette
5 beskeder
carole
Hej, jeg har prøvet Gourmet Gold Timbales 4 smagsvarianter til katte - Pack 96x85g til de herreløse katte, og de kunne lide det. Det ville være bedre med tørfoder udenfor, og det er også vigtigt at have en vandskål. Jeg har 15 steriliserede og mikrochippede katte derhjemme, så jeg giver dem PROPLAN og ROYAL CANIN, som er af bedre kvalitet, men det er dyrt. Det gør ikke noget, for jeg gør det for deres skyld, de er mine kælekatte. Jeg vil også kraftigt anbefale, afhængigt af dine økonomiske muligheder: Equilibre & Instinct Effilés Multipack 4 varianter til voksne og steriliserede katte samt QUALITY SENS HFG - Naturlig bouillon 100% Natural 70g til kat & killing - 6 opskrifter at vælge imellem. Det er op til dig at vurdere. Hav en god dag. Carole
4 beskeder
colette
Hej Carole, jeg vil vælge blandt de givne mærker. Tak Hvad ville vi ikke gøre for vores små dyr. Min DOMINO er 12 år gammel og har allerede haft mange problemer. Venlig hilsen Colette